Daugiausia lojalumo programa naudojasi lenkai, antri – čekai, treti – ukrainiečiai ir ketvirtą vietą užima lietuviai. Tinklo analitikai išnagrinėjo, kaip atrodo šių 6 šalių atstovų apsipirkimo įpročiai per pastaruosius 3 mėnesius.
Lietuviai renkasi paprastus ir išbandytus produktus: lėtai keptus BBQ šonkaulius, alų ir stipriuosius gėrimus. Čekai mėgsta jūros gėrybes: silkę ir rūkytą skumbrę, dažnai perka „Dada“ sauskelnes ir „Camembert“ sūrį. Ukrainiečiai dažniausiai renkasi „Dada“ sauskelnes, lenkišką sviestą, grietinėlę ir pieną, šviežią kiaulieną.
Tarp užsienio numerių, priskirtų „Moja Biedronka“ kortelėms, lietuviškų numerių yra 18 proc. Čekų 41 proc., o ukrainiečių 25 proc.