Visi „Birštono elektra“ įsipareigojimai klientams bus perleidžiami nepriklausomam tiekėjui „Elektrum Lietuva“, kuris užtikrins energijos tiekimą tokiomis pat sąlygomis, kaip nurodyta su vartotojais sudarytose sutartyse. Pasirašyti sutarčių su naujuoju tiekėju nereikės.
Teisės aktuose nustatyta, jog siekiant apginti klientų interesus net tuo atveju, kai vienas tiekėjas užbaigia veiklą, yra numatyta galimybė tokiomis pat sąlygomis užtikrinti paslaugos tęstinumą iš kito tiekėjo. Tai ir bus įgyvendinta šiuo atveju.
„Birštono elektra“ jau informavo visus savo klientus, apie tai, jog jų nepriklausomas tiekėjas pasikeis. Veiklą nutraukianti įmonė visą balandžio mėnesį vykdys klientų aptarnavimą ir konsultavimą – išrašys sąskaitas už kovo bei balandžio mėnesiais suvartotą elektros energiją, atsakys į klientų klausimus, susijusius su sąskaitomis, taip pat konsultuos dėl sutarties sąlygų pereinant į „Elektrum Lietuva“.
Veiklą nutraukiančio tiekėjo klientai taip pat turės galimybę pasirinkti kitą nepriklausomą tiekėją be netesybų mokesčio grąžinimo ar kitokių apribojimų.
„Tai – nėra siektinas, tačiau natūralus laisvos rinkos reiškinys, kai tiekėjai pradeda ar nutraukia veiklą. Iš viso elektros energiją pirkti iš „Birštono elektra“ buvo pasirinkę apie 1 tūkst. vartotojų. Svarbu, jog net ir susiklosčius tokiai situacijai klientų interesai yra užtikrinami, jų perkėlimu pas kitą tiekėją pasirūpins ESO“, – sako bendrovės Sprendimų klientams departamento vadovas Audrius Buivydas.
Šiuo metu vartotojai gali rinktis iš keturių nepriklausomų tiekėjų. Privačius elektros vartotojus aptarnauja ir pasiūlymus jiems gali pateikti „EGTO Energija“, „Elektrum Lietuva“, „Enefit“ ir „Ignitis“.
Su bet kuriuo iš jų vartotojai gali sudaryti elektros sutartį, o energiją tiekiančią įmonę visada galima keisti. Jeigu klientai nori nutraukti sutartį ir pasirinkti kitą tiekėją, tai padaryti taip pat paprasta, kaip ir renkantis pirmą kartą. ESI pabrėžia, kad nutraukus sutartį svarbu iš karto pasirinkti naują energijos tiekėją.