Bendrosios pajamos, palyginti su 2021 m., sumažėjo 2,3 proc. iki 73,5 mlrd. rublių.
„Lyginti 2022 m. duomenis su 2021 m. nėra teisinga, nes tinklo objektai neveikė nuo kovo vidurio iki birželio mėn. ir buvo palaipsniui vėl atidaromi iki rugsėjo pabaigos.
Įmonė daug investavo į patalpų atidarymą, be to, ne iš karto buvo atnaujinti visi meniu punktai ir paslaugos – pavyzdžiui, pristatymas“, – teigė įmonės spaudos tarnyba, pridurdama, kad 2023 m. sausio-vasario mėn. rezultatai yra didesni nei atitinkamais 2022 m. mėnesiais.
Korporacija „McDonald's“ uždarė savo restoranus Rusijoje prasidėjus karui Ukrainoje, o gegužės mėn. paskelbė paliekanti šalį ir parduodanti savo turtą.
„Dėl humanitarinės krizės, kurią sukėlė karas Ukrainoje, ir spartėjančio neapibrėžtumo verslo aplinkoje „McDonald's“ priėjo prie išvados, kad tolesnis verslo Rusijoje turėjimas nebeperspektyvus ir nebeatitinka „McDonald's“ vertybių“, – sakoma bendrovės pareiškime.
Restoranų tinklo pirkėju tapo verslininkas Aleksandras Govoras.
Pagal sutarties sąlygas jis negalėjo naudoti „McDonald's“ logotipo ir meniu.
Dėl to tinklas atnaujino veiklą pavadinimu „Skanu – ir taškas“. Pirmasis restoranas atidarytas Maskvoje birželio 12 d.
Sprendimas pirkti ir atnaujinti tinklą nebuvo lengvas, pripažino Govoras. „Mūsų iššūkis – išlaikyti kokybę ir aptarnavimą, prie kurio svečiai per daugelį metų priprato“, – pabrėžė jis.
Kartu jis pabrėžė, kad jei kas nors nepavyks, „atsakomybę už tai turime prisiimti ir mes“.
„McDonald's“ apskaičiavo, kad dėl išvykimo iš Rusijos patirti nuostoliai sieks 1,2–1,4 mlrd. dolerių.
Visos bendrovės investicijos Rusijoje viršijo 2,5 mlrd. dolerių.
Iš viso šalyje veikė 847 „McDonald's“ restoranai.