Minėta parduotuvė jau kelintą mėnesį skelbia apie esą itin žemas kainas.
„Ateik skinti apelsinų! Rinkis oranžiniu apelsinu pažymėtas prekes ir sutaupyk – tai klientų mėgstamos prekės itin geromis kainomis kasdien“, – rašoma viešinamose reklamose.
Neseniai „Ermitažas“ pranešė ir apie 30 proc. nuolaidą žemėms.
Visgi sodininkyste užsiimančiam akcijos priviliotam kauniečiui atvykus į parduotuvę teko nusivilti. Paaiškėjo, kad nuolaida žemėms taikoma tik tuo atveju, jeigu prekės kaina nepažymėta oranžinio apelsino paveikslėliu.
„O etiketės visur oranžinės. Paklausus konsultantės, kur kainos ne oranžinės, ji pasakė, kad tokių nėra“, – kalbėjo vyras.
Portalui lrytas.lt susisiekus su „Ermitažo“ Pardavimų ir rinkodaros skyriaus direktore Kristina Monkevičiene, ši pripažino, kad du žemų kainų pasiūlymai parduotuvėse susidubliavo.
„Oranžinė prekių kaina „Ermitažo“ parduotuvėse reiškia, kad siekiame pirkėjams šias prekes, vadinamus „apelsinus“, pasiūlyti už konkurencingą kainą rinkoje. Papildoma nuolaida šioms oranžinėms kainoms negalioja.
Du skirtingi pasiūlymai tai pačiai prekių kategorijai priskirti dėl žmogiškosios klaidos, sistemoje žemėms nustatant oranžines kainas, nors leidinyje žemėms skelbiama procentinė kategorijos nuolaida. Atsiprašome dėl dviprasmiškai pateiktos informacijos“, – apgailestavo K.Monkevičienė.
Ji pabrėžė, kad ši situacija – vienkartinis neatitikimas vienoje kategorijoje.
„Tikimės, kad ateityje tokių nesklandumų pavyks išvengti“, – pridūrė „Ermitažo“ Pardavimų ir rinkodaros skyriaus direktorė.
Situacija įtarimų sukėlė ir VVTAT.
„Jeigu pardavėjas skelbia nuolaidą tam tikrai prekių grupei, tačiau realiai skelbiama nuolaida nėra įmanoma pasinaudoti, toks atvejis gali turėti klaidinimo požymių. Tačiau, siekdama tinkamai įvertinti situaciją, VVTAT turėtų atsižvelgti į visus galimus įrodymus ir aplinkybes“, – portalui sakė VVTAT Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vedėja Dalia Malinauskienė.