Greitis – svarbu: dažniausiai „Iki“ e. parduotuvės pirkėjai prekių sulaukti nori per valandą

2023 m. kovo 20 d. 11:20
Prekybos tinklo „Iki“ e. parduotuvės ir prekių į namus pristatymo startuolio „LastMile“ taikomas modelis, kai pirkėjams pirkiniai gali būti pristatyti per valandą – lietuvių vertinamas teigiamai. Didžioji dalis „Iki“ e. parduotuvėje apsiperkančių gyventojų renkasi, kad prekės į pasirinktą vietą būtų pristatytos kuo greičiau. Statistika rodo, kad didžiausi pirkėjų srautai yra fiksuojami savaitgaliais.
Daugiau nuotraukų (1)
„Siekiame, kad internetu perkantys gyventojai galėtų apsipirkti kuo patogiau ir lengviau, todėl „Iki“ e. parduotuvės modelį orientavome į pirkėjus, kurie kasdienio vartojimo prekių nori gauti kuo greičiau nuo užsakymo priėmimo. Pastebime, kad pirkėjai e. parduotuvėje yra linkę pirkti šiek tiek mažesniais krepšeliais, bet dažniau. Jų krepšeliuose daugiausiai dominuoja kasdienio vartojimo produktai: švieži vaisiai bei daržovės, mėsa, pieno produktai“, – teigia V. Budrienė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė.
Internetu „Iki“ pirkėjai dažniausiai apsiperka per pietų pertrauką ir vakarais
Pasak jos, dideli „Iki“ e. parduotuvės pirkėjų srautai fiksuojami ne tik savaitgalį. Nemaža dalis užsakymų priimama šiokiadieniais pietų metu arba vakare, darbo dienos pabaigoje. Ketvirtadienį pirkėjai jau pradeda galvoti apie savaitgalį – planuojasi savaitgalio pirkinius. Be to, pirkėjų skaičius priklauso ir nuo to, kokius nuolaidų pasiūlymus tam tikromis savaitės dienomis pateikia „Iki“ e. parduotuvė.
Anot V. Budrienės, tam, kad būtų užtikrinta, jog pirkėjus pasieks aukščiausios kokybės ir šviežiausi produktai, e. parduotuvės užsakymai surenkami tik didžiosiose „Iki“ parduotuvėse. Toks prekių surinkimo modelis pirkėjams leidžia pasiūlyti gerokai platesnį įvairių produktų pasirinkimą. Jie gali rinktis iš gausaus šviežios mėsos, žuvies, jūros gėrybių, jau paruoštų vartoti kulinarijos gaminių, taip pat konditerijos ir kepinių asortimento. Jį iš viso sudaro daugiau nei 10 tūkst. įvairių prekių: nuo kasdienio naudojimo iki gurmaniškų produktų.
Pristatymo greitį užtikrina „LastMile“ kurjeriai ir „Iki“ prekių surinkėjai
Kaip teigia prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė, didžiausia dalis „Iki“ e. parduotuvės pirkėjų produktus į pasirinktą vietą nori gauti per valandą nuo užsakymo priėmimo. Ir tik maža jų dalis pirkinius planuoja iš anksto.
„Tokį pristatymo greitį užtikrina „LastMile“ kurjeriai, kurių didžiuosiuose Lietuvos miestuose dirba apie 500, ir specialiai tam pasamdyti prekių surinkėjai, užsakymus renkantys didžiosiose „Iki“ parduotuvėse įvairiuose šalies miestuose. Toks prekių surinkimo modelis ypač reikšmingas prieš didžiąsias šventes, kuomet elektroninėje prekyboje pasiekiamas didžiausias pardavimų pikas. Be to, pirkėjų patogumui siūloma ir click&collect paslauga, kai „Iki“ e. parduotuvėje užsakytas prekes galima atsiimti pasirinktose „Iki“ parduotuvėse didžiuosiuose šalies miestuose“, – pabrėžia „Iki“ komunikacijos vadovė.
Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 237 parduotuvės, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidarė jau tris autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Tai pirmos tokios parduotuvės Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ bei nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę. Šiemet prekybos tinklas „Iki“ buvo įvertintas prestižiškiausiu „Top Employer 2023 Lietuva“ sertifikatu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.