„Pardavimų apimtys akivaizdžiai rodo, kad naujosios technologijos vis labiau skverbiasi į mūsų gyvenimus. Nors išmanieji laikrodžiai ir apyrankės Lietuvoje pasirodė vos prieš kelerius metus, tačiau dėl savo funkcionalumo ir suteikiamų galimybių greitai pelnė pirkėjų simpatijas. Galima drąsiai teigti, kad šie prietaisai jau dabar yra tapę neatsiejama aktyvaus žmogaus kasdienybės dalimi“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Šių metų sausio-kovo mėnesiais išmaniųjų laikrodžių pardavimai buvo 15 proc. didesni nei 2022 metų tuo pačiu laikotarpiu. Išmaniųjų apyrankių pardavimai augo 10 procentų, lyginant su praėjusių metų duomenimis.
K. Liškauskaitė pastebi, kad pastaruoju metu pirkėjai renkasi brangesnius elektronikos prekių modelius, tarp populiariausių pasirinkimų: „Apple“, „Samsung“, „Xiaomi“ produktai. Vidutinė išmaniojo laikrodžio kaina e. prekybos centro „Pigu.lt“ asortimente sudaro apie 120 eurų.
„Jau tapo įprasta, kad išmaniųjų prietaisų trijulė – laikrodžiai, apyrankės ir telefonai – išlieka absoliučiais pardavimų lyderiais prieš šventes ir pardavimų kampanijų metu. Būtent šie prietaisai figūruoja tarp populiariausių pirkėjų pasirinkimų tiek Kalėdoms, tiek Valentino dienai, tiek gimtadieniams, tiek visomis kitomis datomis“, – teigia K. Liškauskaitė.
Išmaniųjų laikrodžių, apyrankių ir telefonų asortimentas „Pigu.lt“ yra nuolat augantis ir šiuo metu sudaro apie 2000 skirtingų produktų.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.