Piramidės formos plytelė, kurioje atsispindi Alpių viršukalnė, bus ženklinama naujai ir ant jos bus uždėtas įkūrėjo parašas, pranešė jos gamintojas.
Jungtinių Valstijų įmonė „Mondelez“ teigė, kad 4 478 metrų aukščio kalno atvaizdas bus pakeistas bendresne viršūne.
Griežtos taisyklės taikomos nuo 2017 m. Jose teigiama, kad nacionaliniai simboliai negali būti naudojami reklamuojant pieno produktus, kurie nėra pagaminti tik Šveicarijoje.
Kitiems neapdorotiems maisto produktams ši riba yra ne mažesnė kaip 80 proc.
BBC pateiktame pareiškime „Mondelez“ teigė, kad perkelia dalį gamybos už šalies ribų, kad „reaguotų į padidėjusią paklausą visame pasaulyje ir augintų mūsų „Toblerone“ prekės ženklą ateičiai“.
Tikinama, kad naujoje pakuotėje bus „išskirtinis naujas „Toblerone“ šriftas ir logotipas, kurie dar labiau įkvėpti „Toblerone“ archyvų ir mūsų įkūrėjo Toblerio parašo“.
Kalno formos šokoladas „Toblerone“, gaminamas iš šveicariško pieno su medumi ir migdolų riešutais, pirmą kartą pradėtas pardavinėti 1908 m. Šveicarijos sostinėje Berne.
Tačiau tik 1970 m. ant šokolado pakuotės atsirado nelygus Materhorno siluetas, o prieš tai ant jo buvo pavaizduotas Berno lokys ir erelis, rašoma „Toblerone“ interneto svetainėje.
Bendrovė „Mondelez“ teigė, kad Bernas yra „svarbi mūsų istorijos dalis ir tokia išliks ateityje“.
BBC primena, kad 2016 m. „Toblerone“ užsitraukė kontroversiją, nes, siekdama sumažinti išlaidas, pakeitė šokoladinio batonėlio dizainą, kad išskirtiniai trikampio formos gabaliukai būtų išdėstyti mažesniais atstumais.
Po didelės kritikos bendrovė po dvejų metų grįžo prie pradinės formos.
Parengta pagal BBC.