„Aš asmeniškai nežinau gerų nacionalinių avialinijų pavyzdžių ar vežėjų, kurie pastaruoju metu nebūtų bankrutavę. Paskutinis pavyzdys – viena iš britų kompanijų, kuri buvo prikelta. Tai yra sudėtingas modelis su daug valstybės finansavimo“, – ketvirtadienį Seimo Socialdemokratų partijos frakcijos posėdyje teigė M. Skuodis.
Posėdžio metu ministras taip pat paminėjo, kad vėl grįžta galimybė skrydžiui į Briuselį ir jau galima įsigyti bilietus kovo mėnesiui.
„Kalbant apie skrydį į Briuselį, jis grįžta ir dabar galime nusipirkti kovo mėnesiui bilietus. Negaliu pasakyti, kodėl Briuselio avialinijos sustabdė skrydžius, viena iš priežasčių – reikėjo nuleisti orlaivius tam, kad žiema, kada yra mažesnis apkrovimas, juos būtų galima suremontuoti. Kodėl pasirinkta Lietuva, o ne kitos šalys, sunku pasakyti, tai Briuselio avialinijos grįžta ir kiek aš esu informuotas, skrydžių netgi bus daugiau, negu buvo prieš tai, nes yra nenormalu, kada neturime susisiekimo su Europos Sąjungos sostinėmis“, – sakė ministras.
M. Skuodis taip pat tikino, kad vasarą iš visų Lietuvos oro uostų jau bus 100 krypčių ir tai yra daugiau, negu prieš pandemiją. Tačiau, pasak jo, situacija nėra tokia, kokios visi tikisi.
„Kalbant apie skrydžių krypčių skaičių, vasarą turėtume turėti iš visų Lietuvos oro uostų apie 100 krypčių ir tai yra daugiau, negu prieš pandemiją. Tikimės grįžti į priešpandeminį lygį. Situacija šiek tiek gerėja, bet ne tiek, kokie yra visų mūsų lūkesčiai“, – aiškino Vyriausybės narys.
ELTA primena, kad sausio pabaigoje M. Skuodis tikino svarstysiantis galimybę apie nacionalinį oro vežėją Lietuvoje tik su viena esmine sąlyga – jeigu verslas įdėtų bent 50 proc. savo indėlio į tokį projektą.
Ministras paminėjo ir pastarųjų dienų naujieną, kuomet viena iš Jungtinės Karalystės avialinijų, nepaisant to, kad buvo išgelbėta, bankrutavo. Jis pažymėjo, kad verslas turi būti pasiruošęs „įdėti savo lėšas“ į tokio pobūdžio projektus, o ne tik naudoti mokesčių mokėtojų lėšas.