Šaukiniai buvo užfiksuoti ir aviacijos stebėtojų pamėgtame portale flightradar24.com.
Bendrovės „Avia Solutions Group“ (ASG) komunikacijos vadovė Silvija Jakienė paaiškino, kad minimas orlaivis priklauso Airijoje įsikūrusiai lizingo bendrovei „CDB Aviation“, kuriai net prasidėjus karui Ukrainoje, pavyko susigrąžinti orlaivį iš sankcionuotų avialinijų.
Šiuo metu komerciniai Rusijos oro bendrovių skrydžiai draudžiami Europos Sąjungos oro erdvėje, o Rusija nusavino net Vakarų Europos bendrovėms priklausančius lėktuvus ir įtraukė juos į savo registrą.
„Lėktuvo susigrąžinimo procesas buvo pradėtas vos prasidėjus karui ir praėjusių metų gegužės mėnesį orlaivis atvyko iš Stambulo (Turkija) į Kauną“, – atskleidė S.Jakienė.
Šiuo metu bendrovės „FL Technics“ specialistai orlaiviui suteikia orlaivių remonto bei jų techninio stovio palaikymo paslaugas.
Lėktuvo savininkai sprendžia, kokia spalva orlaivį perdažyti. Kol nėra naujo kliento, orlaivis stovi nudažytas senomis spalvomis.
„Kai atsiras naujas klientas, tada ir spręs, kaip orlaivį perdažyti“, – aiškino S.Jakienė.
Bendrovė „Nordwind Airlines“ įkurta 2008 metais Maskvoje ir priklauso Rusijos turizmo verslo grupei „Pegas“.
Jos lėktuvai daugiausia skraidė Rusijos viduje ir skraidino poilsiautojus užsakomaisiais skrydžiais. Prasidėjus karui Ukrainoje, dalį tarptautinių skrydžių teko atšaukti.