„Augindami prekių asortimentą, auginame ir pirkėjų galimybes vienoje vietoje surasti didesnę prekių įvairovę, patogiai palyginti panašių produktų kainas ir prekių specifikacijas. Tai mūsų klientus įgalina priimti racionalius sprendimus ir išsirinkti tinkamiausias prekes“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Tarp labiausiai augusių e. prekybos centro prekių kategorijų rikiuojasi auto prekės, knygos, mobilieji telefonai, apranga, avalynė ir aksesuarai, žaislai, sodo prekės, baldai, namų apyvokos prekės ir kvepalai.
Pasak K. Liškauskaitės, prekių asortimentą reikšmingai didina „Pigu.lt“ Marketplace’o pardavėjai. Jie prekių skaičių per metus užaugino 50 procentų – nuo 1,4 iki 2,1 mln. produktų.
„Dedame pastangas pritraukti naujų pardavėjų, kurie ir toliau pildys mūsų prekių e. lentynas. Būtent ši strategija – vystyti Marketplace’ą – leidžia pirkėjams pasiūlyti plačiausią asortimentą Baltijos šalyse“, – akcentuoja K. Liškauskaitė.
Anot K. Liškauskaitės, augant prekių skaičiui, dar svarbesnė tampa prekių paieškos sistema, todėl bendrovė investuoja į jos tobulinimą. „Tobulindami šią sistemą siekiame, kad pirkėjai milžiniškame asortimente iš karto surastų būtent tą prekę, kurios ieško, ir taupytų savo laiką“, – teigia K. Liškauskaitė.
Greičiu bendrovė rūpinasi ir pristatydama užsakymus. „Interneto pirkėjų noras gauti prekę kuo anksčiau auga, todėl nuolat didiname skaičių tų prekių, kurias į atsiėmimo taškus pristatome jau tą pačią ar kitą dieną“, – konstatuoja K. Liškauskaitė.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.