Bendrovės „SpaceX“ sukurta „Starlink“ sistema teikia didelės spartos, mažo vėlavimo plačiajuostį internetą daugiau kaip 40-yje pasaulio šalių, o nuo praėjusių metų pradėjo teikti komercinių orlaivių sparčiojo interneto paslaugas. „Starlink“ palydovai išsidėstę 550 km aukštyje, t. y. 65 kartus arčiau nei įprasti geostacionarieji palydovai, todėl palydovai užtikrina gerokai mažesnį vėlavimą ir didesnę perdavimo spartą savo vartotojams.
„Starlink“ į orlaivį gali perduoti iki 350 Mbps duomenų srautą, o dėl vos 20 ms uždelsimo keleiviai gali užsiimti veiklomis, kurios iki šiol nebuvo pasiekiamos: vaizdo skambučiais, internetiniais žaidimais ir kt.
„Tai istorinis momentas mūsų oro linijoms ir visam sektoriui. Netrukus „airBaltic“ taps pirmąja oro transporto bendrove Europoje, pradėsiančia teikti greitą, neribotą ir nemokamą palydovinį internetą lėktuvuose. Džiaugiamės galėdami dar labiau pagerinti savo paslaugas „airBaltic“ keleiviams, kurie netrukus galės naudotis interneto ryšiu Europoje ir už jos ribų“, – akcentuoja „airBaltic“ generalinis direktorius Martinas Gaussas.
„Vertiname tai, jog radome tinkamą partnerį ir ryšio tiekėją – „SpaceX Starlink“, kuris atitinka visus mūsų poreikius. Disponuodami moderniausio tipo orlaiviais rinkoje, „airBaltic“ žengia kitą svarbų žingsnį – orlaivių parke diegia moderniausią prieinamą interneto sprendimą skrydžio metu“, – priduria Martinas Gaussas.
„SpaceX Starlink“ pardavimų viceprezidentas Jonathanas Hofelleris teigia, jog „Tapusi pirmąja Europos oro linijų bendrove, įdiegusia „Starlink“ visame orlaivių parke, „airBaltic“ nustato naują standartą, užtikrinantį, kad jos keleiviai galėtų naudotis internetu taip, kaip priimtina mūsų moderniame amžiuje. Naudojantis „Starlink“ didelės spartos internetu, „airBaltic“ keleiviai galės mėgautis panašaus ar net spartesnio greičio internetu nei namuose.
Klientai lėktuve iš karto džiaugsis internetu, todėl stresas dėl praleistų darbų ar didelių failų atsisiuntimo prieš pakilimą taps praeitimi“.
„airBaltic“ bendradarbiaus su „SpaceX“, kad gautų reikiamą STC sertifikatą. Tikimasi, kad dar šiais metais įmonė pradės diegti šį gaminį visuose „airBaltic“ lėktuvuose „Airbus A220–300“.