Prekybininkus aptarnaujanti apskaitos įmonė pripažino patyrusi kritinį gedimą

2023 m. sausio 2 d. 16:18
Papildyta
Dėl techninių kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos pasikeitimais, pirmadienį neveikiant daugiau nei 100 vieno tinklo „Maxima“ parduotuvių, taip pat visoms drabužių prekybininkės „H&M“ parduotuvėms, o kai kuriems kitiems tinklams patiriant trikdžių, juos aptarnaujančios apskaitos sprendimų įmonės „Universalios valdymo sistemos“ (UVS) vadovas Igoris Ruginis sako, kad įmonė patyrė kritinį gedimą.
Daugiau nuotraukų (1)
Vis dėlto tai nesusiję su galima kibernetine ataka.
„Su tuo susidūrė apie 20–30 proc. mūsų klientų Lietuvoje. Užsienio partnerių tai nepalietė“, – portalui vz.lt teigė I. Ruginis.
Jo teigimu, su gedimais susidūrė ne visi bendrovės klientai, tačiau tikslesnių pavadinimų neįvardijo.
„Mes jau žinome, kur yra problema ir ją sprendžiame. Galima tikėtis, kad problemą išspręsime, bet garantijų suteikti negaliu“, – portalui 15min.lt sakė jis.
Jis pridūrė, kad problemą „Maximos“ ir „H&M“ sistemoje greičiausiai lėmė tos pačios priežastys: „Mūsų įžvalgomis, tai yra ta pati problema, ji liečia daug mūsų klientų – ne visus.“
Tarp bendrovės klientų yra ir „Ermitažas“, „Jysk“, „Švaros broliai“, „Deichmann“, „Baltic Petroleum“, „Rokiškio sūris“.
„H&M“ komunikacijos atstovė Ieva Butrimavičienė 15min.lt teigė, kad dėl techninių nesklandumų visos devynios Lietuvoje veikiančios fizinės parduotuvės laikinai nedirba.
„Neveikia 20 iš 56 mūsų parduotuvių“, – 15min.lt sakė „Drogo“ Marketingo ir viešųjų ryšių skyriaus vadovė Loreta Noreikaitė-Ziezienė.
Pirmadienį pranešta, kad dėl techninių kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos pasikeitimais, pirmadienį neveikia daugiau nei 100 vieno „Maxima“ parduotuvių, pavienių sutrikimų turi ir prekybos tinklas „Lidl“.
Negalėjo dirbti 200 parduotuvių
Pasak I.Ruginio, apie 18 val. buvo atkurtas apie 70 proc. įmonės aptarnaujamų kasos aparatų darbas, o pirmadienį dėl techninių kliūčių gedimams paveikus apie trečdalį įmonės klientų, negalėjo dirbti daugiau nei 200 parduotuvių.
„Esmė tame, kad metus mes perlipome – sutrikimas užfiksuotas sausio 2-ąją dieną, o ne 1-ąją. Tai paveikė maždaug trečdalį mūsų klientų. Gedimas yra rimtas, didelis ir toks incidentas mūsų istorijoje yra pirmą kartą. Sakyčiau, kad kol kas mes sugebame greitai reaguoti ir tuos gedimus šaliname“, – teigė UVS vadovas.
Anot jo, sutrikimai daugiausia palietė įmonės klientus Lietuvoje.
„Latvijoje, Estijoje, Bulgarijoje, Lenkijoje ir kitose šalyse, kur mes dirbame, tai yra mažiau negu vienas procentas sutrikimų“, – sakė verslininkas.
Jis neatmetė, jog UVS klientams turės atlyginti dėl gedimų patirtus nuostolius.
„Be abejo, kažkokių sprendimų reikės imtis, negaliu dabar komentuoti, kokie jie bus. Mūsų pirma užduotis dabar yra visiškai pašalinti incidentą iš visų Lietuvos tinklų, o paskui jau sėsime prie stalo su klientais, partneriais ir derinsime tolimesnę žalą, atlyginimus ir panašiai“, – teigė I.Ruginis.
kasos aparataiMaximaLidl
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.