Panašūs rodikliai fiksuojami visuose „PHH Group“ e. prekybos centruose, veikiančiuose Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
„Galime tik džiaugtis, kad dar didesniam skaičiui žmonių sutaupėme laiko ir pinigų, sumažinome stresą, patiriamą spūstyse tuo atveju, jei dovanų ieškoma fiziniuose prekybos taškuose. Pardavimai rodo, kad galimybę priimti racionalų sprendimą – ramiai išrinkti dovaną internete – įvertina vis daugiau žmonių“, – teigia Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Anot jos, milžiniškas pirkėjų antplūdis paskutinėmis dienomis prieš Kalėdas patvirtina, kad klientai pasitiki „Pigu.lt“ teikiama garantija, kad prekes pristatys laiku.
„Net ir šiandien užsakius specialiu eglutės ženklu pažymėtas prekes, jas įsipareigojame pristatyti rytojaus atsiėmimui punktuose visoje Lietuvoje. Taigi, šiuo metu dar nevėlu paskutinės minutės dovanas įsigyti internetu“, – sako K.Liškauskaitė.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.