Suprastėjus orams, esant minusinei oro temperatūrai, kyla lėktuvų keleivių nepasitenkinimas tuo, kad lėktuvai neprivažiuoja prie terminalų ir jiems tenka eiti iki oro uosto pėsčiomis arba važiuoti nešildomais autobusais. Ypač, kai grįžtama iš šiltesnių krypčių.
Nors gali susidaryti įspūdis, kad lėktuvai neprivažiuoja prie terminalų dėl slidžios oro uosto dangos, kurios specialistai nespėja sutvarkyti, tiesa yra visiškai kitokia. Šiuolaikinės Vilniaus oro uosto technologijos yra pritaikytos įvairioms oro sąlygoms, todėl problema slypi kitur.
„Lėktuvų privažiavimas ar neprivažiavimas prie terminalų nepriklauso nuo sniego ar kitokių oro sąlygų. Vienos oro bendrovės renkasi naudoti vadinamąsias keleivių galerijas, per kurias keleiviai tiesiogiai iš orlaivio išlipa ir eina į terminalą, o kitos oro bendrovės (dažniausiai tai yra žemų kaštų oro bendrovės) tokios paslaugos neperka ir keleivius išlaipina perone, vėliau keleiviai vežami autobusais iki terminalo“, – paaiškino Tadas Vasiliauskas, Lietuvos oro uostų atstovas žiniasklaidai.