„Siekiant, kad krova Klaipėdos uoste augtų, vien tik Lietuvos ekonomikos nepakanka, privalome orientuotis į aplinkines rinkas, būti uostu–krovinių paskirstymo centru. Šiemet perkrautas rekordinis 1 mln. TEU krovinių konteineriuose įrodo, kad jėgos, galimybių, idėjų, kaip srautą, kuris buvo iš Rytų, pakeisti srautu iš jūros į Klaipėdą ir iš Klaipėdos atgal į jūrą, tikrai yra“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Per šių metų sausio–lapkričio mėnesius Klaipėdos uoste jau krauta 33,3 mln. tonų krovinių. Pusę jų krovos sudarė generaliniai kroviniai, kuriems be krovinių konteineriuose dar priskiriami medienos, geležies ir plieno, metalo konstrukcijų, šaldyti bei ro-ro kroviniai.
Klaipėdos uoste per 11 šių metų mėnesių generalinių krovinių kategorijai priskiriamų krovinių krauta 11,6 proc. arba 1 milijonu 727 tūkstančiais tonų daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Krovinių konteineriuose (TEU) krovos rezultatas išaugęs beveik 60 proc. Lyginant konteinerių krovą (TEU) su kituose Baltijos jūros rytinės pakrantės uostuose, Klaipėdos uoste ji didėjo labiausiai.