Iššūkis pardavėjams: laiku pristatyti paskutinės minutės pirkinius

2022 m. gruodžio 5 d. 08:00
Kaip patenkinti paskutinės minutės dovanų pirkėjų lūkesčius? Kaip suvaldyti prieššventiniu laikotarpiu staiga išaugusį prekių ir siuntų, kurias būtina žaibiškai pristatyti iki Kalėdų, srautą? Tokį galvosūkį gruodį sprendžia ne vienas pardavėjas, prekiaujantis internetu.
Daugiau nuotraukų (1)
Nors interneto prekyba suteikia galimybę pirkėjams susiplanuoti pirkinius, iš anksto apsirūpinti dovanomis ir apsipirkti racionaliai, vis tik dalis klientų dovanas prieš šventes įsigyja paskutinę minutę. Ir kuo arčiau šventės, tuo pirkiniai darosi spontaniškesni, pirkėjai nervingesni, ir prie visų kitų rūpesčių prisideda nerimas kaip gauti pirkinius laiku. Patenkinti paskutinės minutės pirkėjų lūkesčius padeda „Pigu.lt“ Marketplace specialiai pardavėjams sukurta paslauga „Fulfillment by Pigu“ (FBP).
Užtikrinti greitą pristatymą
„Šventinių pirkinių bumas prasideda lapkritį su „Black Friday“ ir kitomis populiariomis išpardavimų šventėmis, bet dar viena pardavimų banga užplūsta prieš pat Kalėdas, kai dovanomis suskumba rūpintis visi, to dar nepadarę. Žinoma, kiekvienas pirkėjas tikisi, kad dovana jį pasieks dar iki Kalėdų ir laiku atsidurs po eglute. Taigi, šiuo laikotarpiu drastiškai išauga greito prekių pristatymo poreikis“, – sezoninės žiemos prekybos ypatumais dalinasi Raimondas Žilėnas, „Pigu.lt“ Marketplace vadovas.
Anot jo, siekdama užtikrinti greitą Marketplace prekiaujančių pardavėjų prekių pristatymą, bendrovė 2021-ųjų rugsėjo mėnesį pradėjo teikti paslaugą „Fulfillment by Pigu“.
Paslauga kviečia pardavėjus laikyti populiariausias savo prekes „Pigu.lt“ sandėlyje, iš kurio pirkėjams jos pristatomos maksimaliu greičiu – per 1 dieną visose Baltijos šalyse.
Šios prekės „Pigu.lt“ interneto puslapyje pateikiamos su žyma „Atsiimkite rytoj“, o akcijų metu – ir „Atsiimkite šiandien“. Pastebima, kad pirkėjai, norintys itin greitai gauti pirkinius, yra linkę filtruoti produktus pagal šį ženkliuką.
„Fulfillment by Pigu“ paslauga leidžia ne tik patenkinti pirkėjų lūkesčius, bet ir pardavėjams didinti pardavimus.
„Skaičiuojame, kad pristatymo operatyvumas mūsų Marketplace prekiaujantiems pardavėjams leidžia auginti pardavimus vidutiniškai 40 procentų. Ši paslauga pardavėjų konkurencingumą garantuoja ištisus metus, tačiau kalėdiniu laikotarpiu tampa ypatingos svarbos“, – pabrėžia R. Žilėnas.
Jis neabejoja, kad suspėti į kalėdinį paskutinės minutės pardavimų traukinį gali kiekvienas e. prekybininkas, kuris naudojasi „Fulfillment by Pigu“ paslauga.
Triskart aktyvesnė prekyba
Faktą, kad klientai geriausiai perka tas prekes, kurios pristatomos greitai, dar kartą patvirtino lapkričio pabaigoje vykusios Juodojo penktadienio akcijos rezultatai.
„Fulfillment by Pigu“ paslaugą į pagalbą pasitelkę pardavėjai savo užsakymus ir pajamas Juodojo penktadienio metu augino net triskart, lyginant su įprasto penktadienio rezultatais. Akcijos metu su „Fulfillment by Pigu“ išpildytų užsakymų suma siekė 145 tūkst. eurų.
Šie rezultatai – net septyniskart geresni nei prieš metus vykusio Juodojo penktadienio metu, kuomet užsakymų suma sudarė beveik 20 tūkst. eurų.
„Žinoma, prieš metus ši paslauga buvo dar naujas reiškinys, tačiau radikaliai išaugusios pardavimų apimtys rodo, kad pardavėjai atrado „Fulfillment by Pigu“ privalumus“, – konstatuoja R. Žilėnas.
400 pardavėjų jau pasirinko
Skaičiuojama, kad šiuo metu „Fulfilmment by Pigu“ paslauga jau naudojasi apie 10 procentų – daugiau nei 400 iš 4000 pardavėjų, prekiaujančių „Pigu.lt“ Marketplace. Per „Fulfillment by Pigu“ pirkėjams siūloma jau daugiau nei 30 tūkst. skirtingų prekių, kurias jie gali gauti jau kitą dieną.
Vasarą užsakymų dalis per šią paslaugą sudarė 14 proc. visų Marketplace‘o užsakymų. Šiandien ši dalis siekia jau 21 proc. užsakymų, kurių vertė viršija 300 tūkst. eurų per savaitę ir toliau nuosekliai auga kiekvieną mėnesį, nes pardavėjai pajuto realią naudą. Yra ne vienas atvejis, kai skeptiškai nusiteikę pardavėjai, išbandę šią paslaugą, pripažino, kad tai tikrai labai augina pardavimus ir stipriai didina prekių skaičių FBP.
R. Žilėno skaičiavimu, per dieną atrenkama apie 3 tūkst. „Fulfillment by Pigu“ užsakymų. Pardavėjai daugiausiai sandėliuoja aprangos, žaislų, smulkios buitinės technikos, mobilios elektronikos, namų apyvokos prekių, kosmetikos prekių.
Pasak Raimondo, prognozuojama, kad artėjant Kalėdoms pirkėjai labiausiai domėsis žaislais, smulkia buitine technika, išmaniaisiais telefonais, elektronikos prekėmis ir kosmetika. Į šias prekes ir reiktų orientuotis pardavėjams, kurie ruošiasi paskutinės minutės pirkėjų antplūdžiui prieš pat šventes.
Susidomėjote „Fulfillment by Pigu“ paslauga? Norite pradėti prekiauti „Pigu.lt“ Marketplace? Kreipkitės čia

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.