„Pigu.lt“ pasiekė visų laikų „Juodojo penktadienio“ pardavimų rekordą – užsakymų skaičius viršijo 26,7 tūkstančius.
Iš viso „PHH Group“ e. prekybos centruose per „Juodąjį penktadienį“ fiksuota daugiau nei 55 tūkst. užsakymų. Tai – 10 procentų daugiau nei 2021 metais, kuomet užsakymų skaičius viršijo 50 tūkstančių. 2020 metais šis rodiklis buvo 45,2 tūkstančio.
Labiausiai visose šalyse augo „PHH Group“ platformose veikiančių Marketplace prekybininkų pardavimai. Čia labiausiai išsiskyrė Estija, kurios prekeiviai pardavė net 77 proc. daugiau nei 2021 metais. Lietuvoje Marketplace pardavėjų rezultatai augo 45 procentais.
„Kaip ir prognozavome, sudėtinga ekonominė situacija nesukliudė pasiekti rekordinių pardavimų. Akivaizdu, kad racionalų ir patogų būdą apsipirkti internete atranda nuolat didėjantis pirkėjų ratas. Augame kartu su visa e. prekybos rinka, kuri tampa vis svarbesnė kasdieniame žmonių gyvenime, ir galime tik džiaugtis būdami šių svarbių pokyčių epicentre“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Populiariausios „Pigu.lt“ prekių kategorijos buvo mobilieji ir išmanieji įrenginiai, žaislai, baldai ir smulki buitinė technika. Brangiausi akcijos metu įsigyti pirkiniai buvo 3D spausdintuvai, kainavę daugiau nei 4 tūkst. eurų, 3 tūkst. eurų vertės stacionarūs kompiuteriai ir televizoriai, nešiojamieji kompiuteriai, kurių kaina – 2,5 tūkst. eurų.
Anot K. Liškauskaitės, rezultatai rodo, kad klientai įvertino „Pigu.lt“ pasiūlytas papildomas vertes, tokias kaip nemokamas pristatymas į siuntų terminalus, nemokamas lizingas 12 mėnesių arba „PiguEurų“ grąžinimas užsakymo vertei. Tai, kad 65 proc. „Juodojo penktadienio“ pasiūlymų kaina buvo mažiausia šiais metais, o likusių kaina buvo mažesnė arba lygi mažiausiai kainai per pastarąsias 30 dienų, anot K. Liškauskaitės, dar kartą rodo, kad internetinė prekyba, palyginti su neinternetine, yra nepalyginamai skaidresnė.
Šiemet gausūs pardavimai „Pigu.lt“ lydi nuo pat šventinės prekybos starto. Jį paskelbusi lapkričio 11-ąją, Vienišių dieną, „Pigu.lt“ pasiekė 88 proc. didesnių pardavimų, lyginant su įprastomis lapkričio dienomis. Ši Vienišių diena tapo sėkmingiausia „PHH Group“ veiklos istorijoje: pardavimai augo 21 procentu, lyginant su iki šiol buvusiais rekordiniais akcijos rezultatais 2021-aisiais.
Ne mažiau sėkmingi buvo Estijoje populiarios nuolaidų dienos „E-Monday“ rezultatai. Lapkričio 14-ąją „PHH Group“ narė „Kaup24.ee“ fiksavo naują „E-Monday“ pardavimų rekordą – dukart didesnes pardavimų apimtis, lyginant su įprastomis lapkričio dienomis. Šie užsakymų rezultatai pakilo į visų laikų topą „Kaup24.ee“ veiklos istorijoje.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.