Anot bendrovės vadovybės, tai pirmas kartas daugelio šalies maisto gamintojų istorijoje, kuomet Lietuvoje kurti produktai debiutavo Pietų Korėjoje.
„Tai itin svarbus žingsnis užmezgant ryšius su šios šalies verslo atstovais“, – sako bendrovės „Daumantai LT“ vadovas Saulius Grinkevičius, pridurdamas, kad Pietų Korėja yra nauja Lietuvos maisto pramonės rinka, o Lietuvos įmonių produkcija čia turi itin didelį potencialą.
Į Pietų Korėją vyko daugiau kaip 10 Lietuvos žemės ūkio ir maisto produktų įmonių, jų produkcija buvo pristatyta didžiausiems importuotojams bei prekybininkams.
Pasak gamintojų, Lietuvos dėmesys į Pietų Korėjos rinką nukrypo užsidarius Kinijos rinkai. „Daumantai LT“ savo produkciją pristatė kartu su kitomis šalies įmonėmis – bendrame Lietuvos stende. Parodoje taip pat dalyvavo verslininkai iš Vokietijos, Kanados, Prancūzijos bei kitų šalių.
„Verslo forumas ir paroda mums buvo sėkmingi – santykius užmezgėme su dviejomis didžiausiomis mažmeninius prekybos tinklus valdančiomis įmonėmis. Viena iš jų savo tinkle turi net 1500 tūkst. parduotuvių. Viliuosi, kad šie susitikimai virs sėkminga partnerystę jau netrukus“, – sakė bendrovės produkto plėtros vadovas Domas Grinkevičius.
Tarptautinė maisto produktų ir gėrimų paroda „Coex Food Week 2022“ yra organizuojama kasmet ir yra didžiausia tokio pobūdžio paroda Pietų Korėjoje, šiais metais papildyta verslo forumu.
Pietų Korėja, pasak D. Grinkevičiaus, iš visų Azijos šalių labiausiai orientuota į vakarų rinką – juos domina vakarietiški skoniai, jiems artima ir vakarietiška kultūra. Šalies prekybininkus itin sudomino ekologiška „Daumantai LT“ produkcija.
„Jie ieško sveikesnių produktų bei pridėtinės vertės bet kokiame produkte. Galimus mūsų verslo partnerius labai sudomino „Daumantai LT“ kečupas, kuris gaminamas be jokio pridėtinio cukraus. Jiems svarbu, kad produktai būtų be konservantų, o jei tai majonezas – kad jo gamybai būtų naudojami laisvėje laikomų vištų kiaušiniai. Kuo sveikesnė produkcija – tuo geriau“, – sakė D. Grinkevičius.
D. Grinkevičius pasakojo, kad majonezo Pietų Korėjos prekybininkai pageidautų ne stiklainiuose, o išspaudžiamuose pakuotėse, o kai kurių pagardų norėtų mažesnėse talpose.
„Tai – elementarūs pakeitimai, kurie būtini eksporto rinkose. Siųsime pirmuosius gaminius jau netrukus, tad tikiu, kad jau po pusės metų pirmieji mūsų gaminami pagardai atsiras šios šalies parduotuvių lentynose“, – sakė D. Grinkevičius.