Pastaraisiais metais „Avia Solutions Group“ vykdė itin aktyvią MRO sektoriaus plėtrą kurdami naujas bei įsigydami jau veikiančias įmones, plėsdami verslo linijas. Grupės įmonių pajėgumai bei teikiamų paslaugų apimtys skiriasi, kiekviena jų turi savo unikalias stipriąsias puses, tačiau jas visas vienija bendrai prieinami globalūs ištekliai, infrastruktūra, galimybės. Būtent todėl visų įmonių suvienijimas po bendru prekės ženklu yra organiškas žingsnis „FL Technics“ verslo plėtroje, siekiant sustiprinti įmonės pozicijas bei žinomumą Amerikoje, Europoje, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione bei Artimuosiuose Rytuose.
Nuo šiol „FL Technics“ bus vieningas grupės prekės ženklas, pakeisiantis daugybę kitų įmonių vardų, įskaitant „Storm Aviation“, „Chevron Technical Services“ ir „Chevron Aircraft Maintenance“ (Jungtinė Karalystė), „Flash Line Maintenance“ (Italija), „Wright International“ (Kanada). Šis bendras pavadinimas apims ir daugybę antrinių prekių ženklų, įskaitant „FL Technics Engine Services“ (Lietuva) ir „FL Technics Indonesia“ (Indonezija). Dėl to globalūs įmonės sprendimai bus pozicionuojami ir komunikuojami efektyviau ir nuosekliau kiekvienoje rinkoje, nepriklausomai nuo veiklos apimties.
Jonas Janukėnas, „Avia Solutions Group“ vadovas, teigė: „Globalus požiūris bei stiprūs verslo sprendimai nulėmė, kad MRO sektoriaus augimas mūsų grupėje buvo spartus ir sėkmingas. Nepaisant visą aviacijos industriją kamavusių iššūkių, mūsų dukterinės įmonės sugebėjo nuolat teikti kokybiškas paslaugas, pritraukti svarbius klientus. Esu tikras, kad šis prekės ženklo suvienijimas yra teisingas žingsnis, sustiprinsiantis „FL Technics“ pozicijas MRO rinkose visame pasaulyje.“
Anot „FL Technics“ vadovo Žilvino Lapinsko, įmonė plėtros apsukų nestabdys. „Spartus plėtros tempas gali kelti iššūkių išlaikant efektyvumą ir nuoseklumą visais lygmenimis. Aiškus įmonės identitetas ir stiprus prekės ženklas yra vienas iš būdų pasiekti šiuos tikslus. Tikime, kad sprendimas apjungti visas MRO įmones po vienu vardu mums padės lengviau vystyti tarptautišką įmonės kultūrą, globalų mąstymą bei padės priimant tolesnius su įmonės veikla bei augimu susijusius sprendimus.“