Vienas jų – „Citadele“ banko e. mokėjimų sprendimas „Klix“, kurį į savo e. prekybos sistemą integravo ir viena populiariausių Lietuvoje grožio ir kūno priežiūros priemonių parduotuvių „Shopbysiegel.com“.
Nuolatinės investicijos – į kliento patirtį
„Siekiant, kad žmogus sugrįžtų į e. parduotuvę, būtinas greitas ir sklandus atsiskaitymo procesas, leidžiantis ne tik generuoti didesnį apmokėtų pirkinių krepšelių skaičių, bet ir pagerinti kliento patirtį. Todėl šiandien jau galime teigti, kad dar neseniai pristatytą inovatyvų e. atsiskaitymų sprendimą „Klix“ palankiai sutinka vis daugiau e. prekybos sektoriaus žaidėjų – šiuo metu Baltijos šalių pirkėjai mūsų sprendimu jau gali atsiskaityti daugiau nei 600 e. platformų“, – komentuoja Andrius Bolšaitis, „Citadele“ banko Skaitmeninių sprendimų plėtros vadovas.
Anot jo, šiandien „Klix“ partnerių portfelyje – tiek lyderiaujančios e. prekyvietės, tiek specializuotos e. parduotuvės.
Pašnekovas džiaugiasi, kad „Klix“ partneriu tapo ir viena populiariausių Lietuvoje, visuomenėje žinomos moters Viktorijos Siegel valdoma e. parduotuvė „Shopbysiegel.com“.
V.Siegel teigimu, e. parduotuvės lankytojui svarbūs ne tik prekių aprašymai, intuityvus puslapio dizainas ar efektyvi paieška, bet ir galimybė greitai ir patogiai atsiskaityti.
Siekiant, kad apsipirkti būtų kuo paprasčiau, sklandžiau ir maloniau, į e. parduotuvės klientų poreikius, pasak jos, būtina investuoti nuolat. Todėl 2022 m. šiuo klausimu „Shopbysiegel.com“ e. parduotuvei buvo itin reikšmingi – pirmoje metų pusėje ne tik techniškai bei vizualiai atnaujinta visa internetinė svetainė, bet kartu integruoti ir papildomi sprendimai, gerinantys klientų apsipirkimo patirtį.
„Anksčiau naudojomės skirtingais mokėjimų paslaugų teikėjais, tačiau nusprendėme viską perkelti į „Klix“ – tiek atsiskaitymus kortele, tiek atsiskaitymus per interneto banko nuorodą naudojant „Klix Multilink“. Priimti šį sprendimą nebuvo sunku, nes įrankis turi sprendimus, patogius ir pirkėjui, ir pardavėjui“, – sako V.Siegel.
Jau vardija naudas
Pasak pašnekovės, pardavėjui sprendimas palankus dėl greitos jo integracijos į e. parduotuvę, lengvo visų mokėjimų paslaugų valdymo iš vieno tiekėjo, taip pat, kilus trikdžių, dėl aiškios ir greitos „Klix“ klientų aptarnavimu centro komunikacijos ir problemų sprendimo.
E. parduotuvės lankytojams sprendimas leidžia itin greitai atsiskaityti apmokėjimą už prekę patvirtinant mobiliuoju telefonu, garantuoja patogų ir saugų asmens duomenų valdymą.
Naudojantis e. mokėjimų sprendimu „Klix“, galima atsiskaityti interneto banku ar banko kortele, o atsisiuntus „Klix“ mobiliąją programėlę ir susikūrus paskyrą – patvirtinti atsiskaitymą vienu paspaudimu. Susikūręs „Klix“ paskyrą pirkėjas gali vienu paspaudimu atsiskaityti ir kitose „Klix“ įsidiegusiose e. parduotuvėse papildomai nekurdamas nuolatinio pirkėjo paskyros. „Klix“ pirkėjo paskyrų duomenis saugo „Citadele“ bankas.
„Visi šie aspektai, dėl kurių nutarėme integruoti „Klix“ sprendimą, mums pasiteisino akimirksniu – tapo lengviau administruoti gautus mokėjimus, taip pat džiaugiamės aiškia ir greita komunikacija, dėl kurios išvengiame visų galimų sisteminių nesusipratimų. Jaučiamės esantys žingsniu priekyje, kai mūsų parduotuvėje galima atsiskaityti naujovišku ir pažangiu metodu, kuris vienareikšmiškai yra visų atsiskaitymų ateitis“, – teigia V.Siegel.
Įvertino ir pirkėjai
„Shopbysiegel.com“ vadovė atvirauja, kad sprendimo pranašumus įžvelgia ir e. parduotuvės klientai.
„Su pirkėjais bendrauja ne tik mūsų įmonėje dirbantys klientų aptarnavimo specialistai, gauname ir begalę asmeninių žinučių, kuriose – komplimentai dėl aiškaus ir nesudėtingo apsipirkimo proceso. Taip pat matome padidėjusį klientų aktyvumą atliekant mokėjimus banko kortele. Vis daugiau jų pasirenka tapti nuolatiniais „Klix“ vartotojais ir savo apsipirkimus užbaigia būtent šio e. atsiskaitymų sprendimo supaprastintu žingsniu – apmokėjimu naudojant savo telefono numerį“, – dalijasi V.Siegel.
Naudotis „Klix“ sprendimu jau gali ir „Varle.lt“, RDE.LT, „airBaltic“, „Lietuvos geležinkelių“, „Kesko Senukai Digital“, „Gintarinės vaistinės“ ir kt. e. parduotuvių klientai.