„Lietuvoje veikiame jau 30 metų, per juos augome, tobulėjome ir nesustodami keičiamės. Nuolat peržiūrime veiklos procesus, kad patenkintume šalies gyventojų poreikius ir suteiktume geriausią apsipirkimo patirtį. Natūraliai atėjo poreikis keisti ir prekybos tinklą valdančios bendrovės pavadinimą“, – sako Nijolė Kvietkauskaitė, „IKI Lietuva“ generalinė direktorė.
Šie metai žymi daug prekybos tinklo atsinaujinimo žingsnių ir diegiamų inovatyvių sprendimų. Pavyzdžiui, šiemet kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidaryta pirmoji autonominė parduotuvė, paženklinta „Iki Express 24/7“ prekės ženklu. Ji pirmoji tokia Lietuvoje ir Šiaurės šalyse.
Praėjusiais metais „Iki“ žengė į e. komerciją įsigydama prekių pristatymo startuolį „LastMile“. Artimiausiu metu bus išbandomas ir prekių pristatymo autonominiais automobiliais projektas.
Nuo metų pradžios atnaujinta net 18 „Iki“ parduotuvių, investicijos į jų renovaciją siekia daugiau nei 16,8 mln. eurų.