Iš viso kompanija ištyrė beveik 254 tūkst. skirtingų kategorijų prekių, kurias „Pigu.lt“, kaip pardavėjas, siūlė klientams per pastaruosius metus.
„Mūsų tyrimas rodo, kad pastaruoju metu dažnai girdimas teiginys „viskas pabrango“ nėra visiškai tikslus. Įsitikinome, kad vieno ar kito produkto besidairantiems pirkėjams prieš nuleidžiant rankas verta tiesiog patikrinti prekių kainą internete“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
Tyrimas atskleidė pigiausių prekių čempionę, kuria tapo remonto prekių kategorija. Čia net 80 proc. „Pigu.lt“ prekių, kuriomis buvo prekiaujama ir prieš metus, atpigo.
Šiandien pigiau parduodama net 14,5 tūkst. šių prekių, 500 prekių kaina nekito, o 3 tūkst. produktų – pakilo.
Tarp geros kainos lyderių – autoprekių kategorija, kurioje užfiksuota 65 procentai per metus atpigusių prekių.
Net 28 tūkst. šių prekių šiandien parduodamos žemesne kaina, 3,3 tūkst. autoprekių kainos nekito, 11,6 tūkst. – paaugo.
Tyrimo metu nustatyta, kad pigiau nei prieš metus šiandien parduodama 62 proc. vaistinės prekių, 56 proc. žaislų, 54 proc. namų apyvokos, 51 proc. kvepalų, 50 proc. telefonų aksesuarų, 40 proc. aprangos ir avalynės bei sodo, 45 proc. kūdikių prekių, 34 proc. produktų smulkios buitinės technikos kategorijoje.
Atlikti platesnį kainų tyrimą bendrovę paskatino pirkėjų susidomėjimas anksčiau paskelbta ir mėnesį trukusia akcija. Jos metu e. prekybos lyderė paryškino prekes, kurių kainos išliko tokios pačios ar buvo sumažintos iki 2021-ųjų kainų.
Per metus nepabrangusias prekes „Pigu.lt“ pažymėjo specialia žyma – „2021 m. kaina“.
Didžiausio pirkėjų susidomėjimo sulaukė kvepalų, kūdikių priežiūros, turizmo ir virtuvės reikmenų kategorijų prekės, pažymėtos 2021-ųjų žyma.
„Pastebime, kad šiuo metu, brangstant energijos resursams, pirkėjai aktyviau dairosi akcijų ir mažesnių produktų kainų. Mūsų kainų tyrimo metu paaiškėjo, kad rasti žemesnių kainų – misija įmanoma“, – teigia K.Liškauskaitė.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“.
„PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.