Liepą prokremliškas reperis Timati ir restoranų projektų plėtotojas Antonas Pinskij įsigijo „Starbucks“ padalinį Rusijoje ir suteikė jam naują pavadinimą, paskelbdami šūkį „Bucks“ nebeliko, tačiau „Stars“ pasiliks“.
„Kodėl STARS? Naujasis prekės ženklas vienija gastronomijos pramonės žvaigždes“, – tinklalapyje su naujuoju logotipu parašė naujieji kavinių tinklo savininkai.
Sukurtas ir naujas logotipas – tiesa, labai panašus į savo pirmtaką.
Naujajame logotipe vietoje legendinės „Starbuck“ dviuodegės undinės vaizduojama tradicinį rusišką galvos apdangalą kokošniką dėvinti mergina.
Skelbiama, kad kavinių meniu lankytojai ras pažįstamų gėrimų su kofeinu, bet ne „Starbucks“ patentuotų frapučinų.
Naujasis tinklas taip pat tęs „Starbucks“ tradiciją priimant užsakymą ant puodelių užrašyti klientų vardus.
„Starbucks“ laikinai uždarė savo 130 kavinių Rusijoje, kai vasario pabaigoje Maskva įsiveržė į Ukraina. Vėliau tinklas paskelbė, kad po beveik 15 metų visam laikui paliks Rusijos rinką.
„Stars Coffee“ savininkai teigė, kad visos tinklo prekyvietės Rusijoje bus atidarytos iki rugsėjo pabaigos.
Dauguma jų išliks kavinėmis, o kai kurios taps restoranais.
Pasak jų, apie 80 proc. iš 2 tūkst. „Starbucks“ darbuotojų Rusijoje pasikeitus savininkams nusprendė pasilikti.