Prekybos centro internete „Pigu.lt“ duomenimis, pirkėjai šią vasarą įsigijo beveik 50 proc. daugiau irklenčių nei 2021-ųjų šiltojo sezono metu.
Irklenčių šiemet parduota net triskart daugiau nei baidarių ir pripučiamų valčių.
„Jau praėjusiais metais fiksavome irklenčių bumą, tačiau šiemet pardavimai – dar įspūdingesni. Tiesa, nemanome, kad irklenčių populiarumas jau pasiekė lubas. Prognozuojame, kad paklausa toliau augs. Irklentės mūsų vandens telkiniuose dar nėra naudojamos masiškai, nors jas labai patogu transportuoti – vykstant prie ežero pasiimti su savimi“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
Antrojoje vietoje pagal populiarumą šiame e. prekybos centre rikiuojasi pripučiamos valtys, kurių pardavimai išliko panašūs kaip 2021 metais. Trečioje vietoje – baidarės, kurių parduota 30 proc. daugiau nei prieš metus.
Pardavimai kaimyninėse šalyse – dar įspūdingesni. „PHH Group“ Latvijoje valdomas e. prekybos centras „220.lv“ šią vasarą pardavė 1,5 karto daugiau ir irklenčių, ir baidarių. Grupei priklausiančiame e. prekybos centre „Kaup24.ee“ ir e. parduotuvėje „Hansapost.ee“ Estijoje irklenčių šiemet parduota 2 kartus daugiau, baidarių pardavimai augo 16 procentų.
K.Liškauskaitė irklenčių populiarumą sieja su padidėjusiu žmonių aktyvumu ir aktyvesniu laisvalaikiu prie ežerų Lietuvoje. Irklentes nesudėtinga naudoti, jas lengvai įvaldo tiek vaikai, tiek suaugusieji. Dar vienas privalumas – galima ne tik pasportuoti, bet ir plaukiojant pasigrožėti nuostabiais vaizdais.
„Matydami pirkėjų susidomėjimą, išplėtėme šių prekių asortimentą, pasiūlėme įvairių modelių ir kainų lygio irklenčių. Tai taip pat turi įtakos pardavimų augimui“, – įsitikinusi K.Liškauskaitė.
Šią vasarą perkamiausių irklenčių kainos svyruoja nuo 49 iki 249 eurų, o pats populiariausias pirkėjų pasirinkimas – apie 170 eurų kainuojanti irklentė.
Šiemet, kaip ir praėjusiais metais, „Pigu.lt“ irklenčių pardavimai startavo gegužę, o piką pasiekė birželio-liepos mėnesiais.
„Šiuo metu dar turime platų irklenčių, baidarių ir valčių asortimentą, tačiau jau prasidėjo vasaros išpardavimas. Tai reiškia, kad šių prekių galima įsigyti su nuolaida ir dar spėti pasimėgauti karštomis vasaros dienomis ant vandens“, – sako K.Liškauskaitė.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“.
„PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.