Pagal registracijos numerį matyti, kad lėktuvas registruotas Bermudose. Šioje šalyje buvo registruojami visi „Aeroflot“ naudojami vakarietiški lėktuvai.
Prasidėjus karui Ukrainoje ir pritaikius ekonomines sankcijas jį sukėlusiai Rusijai, pastaroji nacionalizavo nuomojamus orlaivius ir įtraukė juos į Rusijos registrą. Patirti nuostoliai skaičiuojami dešimtimis milijardų eurų.
Šiuo metu „Aeroflot“ lėktuvams draudžiama įskristi į ES oro erdvę.
Valstybės įmonės „Oro navigacija“ komunikacijos vadovė Ingrida Daugirdė paaiškino, kad ketvirtadienį Kaune pakilusiam orlaiviui buvo atliekama privaloma techninė patikra.
„Tai buvo techninis skrydis po remonto“, – pridūrė I.Daugirdė.
Lėktuvas priklauso Airijoje įsikūrusiai orlaivių nuomos bendrovei „Wings Capital Partners“.
Jis jau perdažytas ir, tikėtina, į Rusiją negrįš.
„FL Technics“ informavo, kad „Wing Capital Partners“ orlaivis VQ-BKS Airbus A320 MSN 4692, kurį prieš tai lizingavo Rusijos oro linijos „Aeroflot“, ketvirtadienį iš tiesų atliko bandomąjį skrydį Kauno oro uoste po remonto darbų „FL Technics“ orlaivių remonto bazėje. Čia orlaiviui buvo atlikta patikra ir reikalingas remontas, įskaitant ir perdažymo darbus.
„Mūsų klientai užsakė atlikti periodinės techninės priežiūros darbus, salono konfigūraciją bei viso orlaivio perdažymą, taip paruošiant orlaivį perduoti naujam operatoriui, – teigė Žilvinas Lapinskas, „FL Technics“ generalinis direktorius. – Po techninės priežiūros darbų bei orlaivio perdažymo, bendru „Wings Capital Partners“ bei naujojo operatoriaus sutarimu, ketvirtadienį buvo vykdomas „demo“ skrydis.
Tai yra viena iš pagrindinių procedūrų, kada orlaivis yra perduodamas bei „išlizinguojamas“ ar parduodamas naujam operatoriui. Tokių paslaugų paklausa yra ypač padidėjusi, nes orlaivių savininkai skuba atsiimti savo orlaivius iš sankcionuotų įmonių.“