Pasak laikraščio, dauguma lizingo bendrovių mano, kad susigrąžinti savo orlaivių taip ir nebegalės, kaip ir Rusijos oro transporto bendrovėms išnuomotų orlaivių variklių. Kelionių pramonės duomenis analizuojančios kompanijos „Cirium Holding“ duomenimis, pretenzijų, pateiktų Rusijos oro vežėjoms dėl negrąžintų lėktuvų, suma jau pasiekė 10 mlrd. JAV dolerių.
Kaip rašo dw.com, prasidėjus karui Ukrainoje, Rusijos aviacijos sektoriui buvo įvestos precedento neturinčios sankcijos. Be to, kad buvo uždaryta Europos, taip pat JAV ir kelių kitų šalių oro erdvė, uždrausta nuomoti ir parduoti orlaivius ir atsargines dalis Rusijos bendrovėms, beveik visiškai uždrausta atlikti orlaivių iš Rusijos techninę priežiūrą.
Rusija neatmetė galimybės, kad artimiausiu metu bus priversta išmontuoti senesnius užsienio orlaivius, kad galėtų pailginti kitų lėktuvų eksploatavimo laiką.