Personalo trūkumas, dėl kurio pastarosiomis savaitėmis Hitrou oro uoste sutriko aptarnavimas, dabar vadinamas „oro tragedija“, rašo CNN.
Oro uosto vadovybė, reaguodama į atšauktus skrydžius ir masinius skundus dėl prarasto bagažo, nurodė oro linijų bendrovėms apriboti keleivių skaičių viename judriausių pasaulio oro uostų iki 100 tūkst. per dieną.
Taigi, DAL sugalvojo būdą, kaip iš oro uosto išvežti pamestus lagaminus, nors ir negalėjo skraidinti daugiau keleivių.
„Delta“ komanda rado kūrybišką sprendimą, ką daryti su vėluojančiu registruotu bagažu oro uoste liepos 11 d. po to, kai reguliarusis skrydis turėjo būti atšauktas atsižvelgiant į keleivių skaičiaus apribojimus Hitrou oro uoste“, – sakoma oro linijų bendrovės pareiškime.
Apie skrydį be keleivių pirmasis pranešė laikraštis „New York Times“.
Šį vasaros kelionių sezoną JAV oro linijų bendrovės susidūrė su personalo trūkumu ir aptarnavimo problemomis, dėl kurių, sekimo tarnybos „FlightAware“ duomenimis, buvo atšaukta beveik 30 tūkst. skrydžių JAV. Ypač daug jų sutriko per šventinius savaitgalius.
Trečiadienį DAL pranešė, kad jos pelnas buvo gerokai mažesnis nei prognozuota – iš dalies dėl didesnių degalų sąnaudų, taip pat ir dėl išlaidų, patirtų sprendžiant paslaugų teikimo problemas.
Nors bendrovė nenurodė konkrečių išlaidų, susijusių su aptarnavimo problemomis, ji teigė, kad šiais metais papildomai sumokės 200 mln. JAV dolerių už viršvalandžius ir priemokas, kad sumažintų atšauktų skrydžių skaičių.