Vežėja, priklausanti konglomeratui „International Airlines Group“ (IAG), pranešime pridūrė, kad jau atšaukė 13 proc. viso vasaros tvarkaraščio.
„Visa aviacijos pramonė ir toliau susiduria su dideliais iššūkiais, o mes esame visiškai susitelkę į savo veiklos atsparumo didinimą, kad suteiktume klientams tikrumo, kurio jie nusipelnė“, – sakoma bendrovės pranešime.
Tuo metu mažiau nei prieš dvi savaites darbo užmokesčiu nepatenkinti „British Airways“ darbuotojai Londono „Heathrow“ oro uoste nubalsavo už streiko organizavimą šią vasarą, nes didėjanti infliacija mažina atlyginimų perkamąją galią.
Už streiką balsavo daugiau nei 90 proc. vežėjos darbuotojų minėtame uoste.
Trečiadienio pranešimas taip pat paskelbtas po to, kai Jungtinės Karalystės vyriausybė neseniai pasiūlė priemones, skirtas švelninti su kilimo ir tūpimo laiko intervalų naudojimu susijusius reikalavimus.
„Nors netrokštame imtis tolesnių veiksmų, tai yra teisinga mūsų klientų ir kolegų atžvilgiu“, – trečiadienį pridūrė bendrovė.
Grupė siekė nuraminti klientus, tačiau pripažino, kad naujasis sprendimas dėl skrydžių sumažinimo turės didelės įtakos jos klientų kelionių planams.
„Nors dauguma mūsų skrydžių nebus paveikti, o dauguma klientų keliaus taip, kaip planavo, nenuvertiname, kokį poveikį tai turės, ir darome viską, ką galime, kad jų kelionės planai grįžtų į savo vėžes“, – pridūrė vežėja.