Pasak „Itaka“ generalinio direktoriaus Dominik Miłowski, skrydžius tenka atšaukti dėl kelių vienu metu sutapusių aplinkybių.
„Visų pirma, nuoširdžiai atsiprašome visų žmonių, kurių atostogų planai buvo sujaukti. Su tokia situacija aviacijos sektoriuje susiduriame pirmą kartą per 30 agentūros gyvavimo metų, todėl mums patiems tai didelis netikėtumas ir iššūkis.
Bet net ir sudėtingomis sąlygomis ieškome sprendimų: pasiūlėme keliautojams alternatyvius išskridimo variantus iš Lenkijos miestų ir dalis tuo pasinaudojo.
Žmonėms, norintiems perkelti savo atostogas į kitas datas ar kitas kryptis – tiek artimiausiuose, tiek vėlesniuose vasaros ar žiemos sezonuose – taikysime specialią nuolaidą. O tiems, kuriems alternatyvūs variantai netiko, pinigai bus grąžinti nedelsiant“, – sako D.Miłowski.
Kelionių organizatorius „Itaka“ dalinasi informacija, kad popandeminiu laikotarpiu susidarė kontraversiška situacija.
Artimiausios vasaros kelionės yra visiškai parduotos ir poreikis atostogoms toliau auga, tačiau oro linijų bendrovės susiduria su įvairiais iššūkiais: laikinu oro erdvių uždarymais, orlaivių ir visų grandžių darbuotojų trūkumu. Dėl šių priežasčių krizinės situacijos jau kurį laiką fiksuojamos Londono, Amsterdamo, Briuselio, Tuniso oro uostuose. Dabar tai pasiekė ir Lietuvą.
Kelionių organizatoriaus „Itaka“ didžiąją dalį skrydžių vykdo su oro linijų bendrovėmis „Enter Air“ ir „Smartwings“, kurios atlieka reguliarius ir užsakomuosius skrydžius visame pasaulyje. Konkrečiai šiuo atveju, šių dviejų datų skrydžiai buvo atšaukti dėl skrydžio įgulos trūkumo: Madeiros oro uostas yra ypatingoje geografinėje vietovėje ir nusileidimas jame – vienas sudėtingiausių pasaulyje, todėl ten gali skristi tik specialius mokymus praėję bei itin patyrę pilotai.
„Itaka“ vadovas D.Miłowski patvirtina, kad pokyčiai paveikė tik šiuos du numatytus skrydžius, kita užsakomųjų skrydžių programa į Madeirą nuo liepos 5 d. įvyks kaip numatyta.
Nesikeičia ir kitos „Itaka“ organizuojamos kelionės, vasaros sezono išvykimai į Graikijos salas Zakintą ir Tasą, taip pat Albaniją vyksta pagal numatytą planą. Dėl išsamesnės informacijos keliautojai turėtų kreiptis į savo kelionių agentūros atstovus arba „Itaka“ klientų aptarnavimo liniją.