G.Vilkė į šią poziciją sugrįžta po trejų metų pertraukos.
Rinkodaros specialistė skirtingas pareigas kompanijoje „Pigu.lt“ ėjo beveik 10 metų.
„Dėkoju E.Kačerauskui už reikšmingą indėlį į e. prekybos centro augimą iššūkių kupinu pandemijos laikotarpiu. Ernestui apsisprendus siekti karjeros kitur, kompanijos rinkodaros procesų valdymas išlieka patikimose rankose. G.Vilkė sugrįžta į jai puikiai pažįstamą kompanijos aplinką ir galės nuo pat pirmosios dienos sklandžiai įsilieti į mūsų veiklą“, – sako Xavier Carlier, „PHH Group“ vadovas.
„Gera sugrįžti! Tikiu, jog per šiuos metus įgyta patirtis padės siekiant ambicingų „PHH Group“ tikslų. Esu nusiteikus kelionei link milijardo – kartu su komanda kuriant patogiausią būdą apsipirkti ir prekiauti mūsų regione“, – teigia naujoji „PHH Group“ rinkodaros vadovė G.Vilkė.
G.Vilkė pastaruoju metu dirbo kompanijos „Aboutwear“ vadove, dirbo „CyberNews.com“ komercijos vadove, ėjo mados prekių startuolio „Filippo Loreti“ vykdomosios direktorės pareigas.
„Pigu.lt“ rinkodaros direktore G.Vilkė dirbo 2013–2019 metais. Anksčiau šioje grupėje, Latvijos kompanijoje „220.lv“, ji ėjo komercijos vadovės pareigas. G.Vilkė taip pat dirbo „Pigu.lt“ produktų grupės vystymo vadove.
E.Kačerauskas „Pigu.lt“ rinkodaros vadovu dirbo trejus metus. Šiuo metu E.Kačerauskas svarsto kelis ambicingus tolimesnes karjeros pasiūlymus.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“.
„PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.