Šis žingsnis žengtas praėjus savaitei po to, kai iš Rusijos pasitraukė kitas kultinis JAV prekės ženklas „McDonald's“, prisijungęs prie kitų Vakarų bendrovių, nutraukiančių veiklą šioje šalyje dėl jos agresijos prieš demokratijos vertybes.
„Starbucks“ priėmė sprendimą pasitraukti ir nebeturėti savo prekės ženklo šioje rinkoje“, – pranešė JAV bendrovė.
Šis kavinių tinklas sustabdė savo veiklą Rusijoje kovo pradžioje, o dabar jau buvęs jo vadovas Kevinas Johnsonas tuomet smerkė Rusijos „neišprovokuotas, neteisingas ir siaubingas atakas prieš Ukrainą“.
Pirmoji „Starbucks“ kavinė Rusijoje buvo atidaryta 2007 metais, ir po trejų metų tinklo vadovai tvirtino, kad ši šalis, kaip ir Kinija, Brazilija bei Indija, yra viena svarbiausių kylančių šio prekės ženklo rinkų.
„Starbucks“ neatskleidė, kokį finansinį poveikį turės pasitraukimas iš Rusijos, tačiau mažmeninės prekybos analitikas Neilas Saundersas iš „GlobalData“ teigė, kad dėl ribotos tinklo veiklos Rusijoje nuostoliai veikiausiai nebus dideli.