Įregistruojama vis daugiau pramoginių laivų, burinių jachtų. Intensyvėjant laivybai Vidaus vandens kelių direkcija atnaujino Kauno žiemos uostą ir sukūrė apie 100 vietų pramoginiams laivams laikyti.
Kauno žiemos uoste – darbymetis, prasidėsiančiam pramoginės laivybos sezonui rengiami laivai. Laivakeliai jau paženklinti daugiau nei 400 bujų, iš kurių per 100 – naujos, šviečiančios ir modernios. Šiais metais naudoti bus parengta 450 km laivakelių – 5 km daugiau nei pernai.
„Tokie antraeiliai, mažiau reikšmingi keleiviams, kroviniams vežti keliai dar nėra eksploatuojami. Turiu galvoje Žemupio, Karaliaus Vilhelmo kanalą, Drevernos, Kauno marių aukštupį, Nevėžį – jie bus pradėti eksploatuoti balandžio 25 dieną“, – „Lietuvos ryto“ televizijai sakė Vidaus vandens kelių direkcijos laivybos direktorius Aurelijus Rimas.
Atnaujinti uostai ir prieplaukos. Kauno žiemos Uoste bus galima laikyti apie 100 pramoginių laivų. Prognozuojama, kad šis sezonas bus palankus laivybai, ypač Kaune ir Kauno rajone, kur jau įrengtos bunos. Ne taip kaip prieš kelerius metus, kai nuo gegužės prasidėjo ir kone visą vasarą truko hidrologinė sausra.
„Dabartinis vandens lygis yra geru metro aukštesnis negu buvęs sausmečio vandens lygis. Sezonas bus tikrai daug geresnis negu praėjusieji, nes jau pradėjo veikti Europinio projekto eigoje pastatytos bunos“, – kalbėjo A.Rimas.
Šį sezoną bus aktyvesnė pramoginė ir keleivinė laivyba, ypač Nemuno žemupyje.
„Susidomėjimas tikrai yra, matyt, visi pasiilgę šio sezono. Uostadvario uoste, kur turime laikymo vietų virš 30, visos vietos jau užpildytos, sutartys pasirašytos, dar yra tiek pat laukiančių ir norinčių laikyti laivus Žemupyje. Kuršių mariose suintensyviname kelių priežiūros darbus. Numatėme ir kelių pailgėjimą Kuršių mariose, ruože nuo Drevernos iki Ventės bus eksploatuojama daugiau kaip pusė to vandens kelio“, – pasakojo A.Rimas.
Navigacija vandenkeliuose truks iki lapkričio pabaigos.