Įmonė, turinti parduotuvių įvairiuose Rusijos miestuose, taip pat Maskvoje ir Sankt Peterburge, tikino, kad „ilgai svarstė galimybę uždaryti parduotuves“, tačiau to nepadarė, nes norėjo apsaugoti darbuotojus.
Įmonė teigė smerkianti „nepagrįstą ir neišprovokuotą“ Rusijos invaziją į Ukrainą ir smarkiai apribojusi savo veiklą Rusijoje, sustabdžiuisi investicinius planus ir visas siuntas į šią šalį.
Visgi, BBC žiniomis, prekyba internetu Rusijoje ir toliau vyksta. Tačiau įmonė atsisakė tai komentuoti.
Šimtai tarptautinių prekių ženklų, įskaitant „L'Oreal“ ir „Estee Lauder“, prieštaraudami Rusijos vykdomam karui, jau uždarė parduotuves ir nutraukė prekybą internetu Rusijoje.
Tačiau šalyje yra vis dar veikiančių užsienio įmonių. Tarp jų yra JAE oro linijų bendrovė „Emirates“, Kinijos kompiuterių gamintojas „Lenovo“.
Kitos Rusijoje vis dar veikiančios tarptautinių įmonių parduotuvės teigė negalinčios uždaryti jų dėl sudėtingų franšizės sutarčių sąlygų, neleidžiančių pasitraukti. Su tuo susiduria „Burger King“, viešbučių grupės „Marriott“ bei „Accor“.
Antradienį nustatyta, kad praėjus daugiau nei savaitei po to, kai sportinės aprangos prekės ženklas pranešė laikinai uždarantis visas savo parduotuves Rusijoje, šalyje vis dar veikė kelios nepriklausomos „Nike“ parduotuvės.