Šiuo sprendimu siekiama apriboti galimybes platforminius vagonus Rusijoje ir Baltarusijoje panaudoti kariniais tikslais. Neoficialių šaltinių teigimu, į Rusiją ar Baltarusiją patekę platforminiai vagonai galėtų būtų nacionalizuojami ir naudojami karinei technikai gabenti.
„Šiuo metu, atsižvelgdami tiek į oficialią, tiek ir į gautą neoficialią informaciją, įgyvendiname kompleksinius veiksmus. Pirma, vertiname galimas užsakovų sąsajas su ES sankcionuojamais asmenimis. Nustačius tokius ryšius, atsisakysime ir jau atsisakome vežti jų krovinius – praėjusios savaitės pabaigoje sustabdėme „Metalloinvest“ krovinių gabenimą.
Antra, siekiame užkirsti kelią bendrovės platforminių vagonų panaudojimui kariniams tikslams įgyvendinti. Vienareikšmiškai smerkiame valstybių agresorių karinius veiksmus prieš Ukrainą ir įgyvendinamais veiksmais siekiame mažinti sąsajas su jomis, kad jos negalėtų pasinaudoti bendrovės turtu“, – sako „LTG Cargo“ generalinė direktorė Eglė Šimė.
„LTG Cargo“ kreipėsi į „Rusijos geležinkelius“ ir „Baltarusijos geležinkelius“, reikalaudama skubiai sugrąžinti Lietuvos bendrovei priklausančius vagonus. Skubus vagonų grąžinimas įvestas ir vagonams, kurie per šias šalis vyksta tranzitu. Naujausiais duomenimis, Rusijos ir Baltarusijos teritorijoje šiuo metu yra 325 „LTG Cargo“ platforminiai vagonai iš Lietuvos.