Apsauginio reakcija – šokiravo
„Su draugėmis ėjome pavalgyti į prekybos centro antrame aukšte esantį restoraną. Draugės kilo laiptais, o aš, kadangi buvau su 4 mėnesiu vaiku, kilau liftu. Pakilimas buvo sėkmingas. Pavalgėme. Tačiau, kada reikėjo leistis žemyn, užstrigau lifte, pirmame aukšte. Lifto durys neatsidarė.
Draugės pradėjo ieškoti apsaugos darbuotojo ar kitokios pagalbos. Apsaugos darbuotoją rado jau apsipirkinėjantį parduotuvėje. Dėl to, viskas gerai, suprantama, nes jau buvo darbo pabaiga – kelios minutės po 20 val. Vis dėlto labiausiai nustebino jo reakcija, kuri buvo – tragiška. Jis ėmė rėkti ant manęs, kad sugadinau liftą, jog jis skirtas tik neįgaliesiems, o ne mamoms su vežimėliais. Dar iki šio negaliu atsigauti“, – pasakojo panevėžietė.
Dar būdama lifte Karolina paskambino savo mamai, kuri buvo netoliese. Taip pat apie nelaimingą atsitikimą pranešė ir vyrui.
„Išgirdęs, kad aš kažkam skambinu, apsaugos darbuotojas, paspaudinėjęs kelis mygtukus, tiesiog nuėjo. Kelis kartus dar grįžo pažiūrėti ir papriekaištauti, kad mes pačios kaltos. Tai tikrai kėlė didelį stresą, nes lifte buvo labai karšta, kūdikis ant rankų verkiantis ir neramus, o čia dar prie viso to mane kaltinantis apsaugos darbuotojas“, – piktinosi jauna mama.
Avarines tarnybas iškvietė nukentėjusiosios mama
„Apsaugos darbuotojas sakė, kad jis jau paskambino kažkokiam meistrui, kuris nežinia kada atvyks. Gerai, kad netoliese buvo mano mama, kuri atėjo į įvykio vietą ir paskambino avarinėms tarnyboms. Tuomet jie pasakė, kad tai pirmasis skambutis, kurio sulaukė apie šį incidentą. Taigi apsauginis jiems nė nebuvo paskambinęs. Praeiviai buvo labai malonūs, siūlėsi padėti, net daužti stiklą. Priešingai nei apsaugos darbuotojas, kuris buvo abejingas ir sugebėjo tik keikti mane“, – toliau istoriją tęsė Karolina.
„Atvykęs vyras, kuris turėjo išeiti iš darbo, bandė kalbėtis su apsaugos darbuotoju, jog jis ateitų į pagalbą, tačiau kalba net nevyko, o prasidėjo tik kaltinimai, kad liftas skirtas tik neįgaliems, visa tai buvo sakoma griežtu, kaltinančiu tonu. Pradėjus vyrui prašyti iškviesti vadovaujantį personalą ar duoti jų kontaktus, visa tai buvo tiesiog ignoruojama. Atsakingi prekybos centro asmenys nieko nesprendė. Apsaugos darbuotojai sėdėjo būdelėje ir nereagavo.“
Galiausiai panevėžietę, apie 20.45 val., su vaiku išlaisvino atvykęs avarinės tarnybos darbuotojas.
„Pats meistras sakė, kad parduotuvės apsaugos darbuotojas turėtų mokėti atidaryti liftą, todėl stebėjosi, kad kilo tokia sumaištis“, – pridūrė moteris.
Kreipėsi į policiją
Vis dėlto, istorija čia dar nesibaigė, nes po įvykio moteris jautė stiprų pykinimą, kadangi lifte buvo karšta, o vaikui pakilo temperatūra.
„Vaikas tapo neramus, labai pavargęs, tądien niekaip negalėjo užmigti. Mane tai labai paveikė ir dėl to nerimauju, vis prisimenu rėkiantį ir mane kaltinantį apsaugos darbuotoją. Laimė, kad atėjo mama ir iškvietė pagalbą“, – tikino Karolina, kuri vėliau kreipėsi į policiją ir parašė pareiškimą.
Žadėjo pakomentuoti, bet nekomentavo
Naujienų portalui JP pradėjus aiškintis situaciją, paaiškėjo, kad prekybos centrą saugo „Grifs AG“ apsaugos bendrovė. Joje dirba ir, anot panevėžietės, nemaloniai su ja bendravęs apsaugos darbuotojas.
Apsaugos bendrovės „Grifs AG“ Panevėžio regiono vadovas Raimondas Lesutis, išgirdęs apie nelaimingą atsitikimą, komentuoti situacijos telefonu atsisakė. „Nieko nekomentuosiu“, – trumpai paaiškino jis.
R. Lesutis prašė atsiųsti klausimus raštu ir teigė, jog, išsiaiškinęs situaciją, pasakys savo versiją. Nesulaukus žadėto paaiškinimo, dar kartą skambinta „Grifs AG“ Panevėžio regiono vadovui R. Lesučiui. Tada vadovas jau teigė, kad atsakymus naujienų portalui JP atsiųs prekybos centrą administruojanti ir už priežiūrą atsakinga bendrovė.
Deja, tačiau pralaukus kelias dienas, žadėtų atsakymų ar nelaimingo atsitikimo komentarų taip niekas ir neatsiuntė.