Iki šiol Lietuva neturėjo eksporto prekės ženklo, o jį sukurti numatyta Lietuvos pristatymo užsienyje 2020-2030 metų strategijoje, pranešė „Versli Lietuva“.
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė tikisi, jog tai atkreips globalaus verslo dėmesį, pritrauks naujų užsienio partnerių Lietuvos įmonėms ir suteiks papildomą vertę šalies eksportuotojams.
„Lietuva pasauliui prisistato kaip šalis, kuri yra atvira, veržli ir ieškanti partnerysčių. Imlumu inovacijoms garsėjančiose Lietuvos įmonėse lietuviai redaguoja genus, tobulina finansinius įrankius, kuria pažangius lazerius ir daugybę kitų pasauliui aktualių sprendimų. Mūsų šalies ekonominis progresas ir potencialas – viena pagrindinių komunikacijos pasauliui apie Lietuvą sričių“, – pranešime sakė ministrė.
Prieš pandemiją vien „Versli Lietuva“ tarptautinėse verslo parodose organizuodavo vidutiniškai 12-15 nacionalinių stendų, kuriose pasauliui prisistatydavo šalies eksportuotojai. Tam buvo naudojamas agentūros tarptautinio prekės ženklo „Enterprise Lithuania“ vizualinis identitetas.
„Tačiau be mūsų, tarptautinėse parodose jungtinius stendus pristato ir kitos verslo asociacijos, kurios naudoja savo sukurtus vizualinius identitetus. Tad pasitaikydavo atvejų, kai toje pačioje parodoje buvo galima pamatyti tris skirtingas Lietuvas. Tai nebuvo gera praktika, trūko vieningo šalies identiteto“, – teigė „Verslios Lietuvos“ Eksporto departamento vadovė Rasa Uždavinytė.
Vyriausybės kanceliarijos Strateginės komunikacijos skyriaus vadovas Marius Gurskas teigė, jog ženklas „Co-created in Lithuania“ išpildytas naudojant Lietuvos vizualinį identitetą „Lithuania Co-create“, todėl tai didins Lietuvos atpažįstamumą užsienyje.