Dramatiškas kurso nuosmukis įvyko, kai Norvegijos banko DNB analitikai atnaujino savo rekomendaciją dėl bendrovės pardavimo, pažymėdami, kad 40 mlrd. kronų (4,35 mlrd. JAV dolerių, 3,8 mlrd. eurų) įmonės skola yra „netvari“, o „restruktūrizavimas“ yra „reikalingas, siekiant išvengti bankroto“.
Nuo pandemijos pradžios oro linijų bendrovė prarado apie 80 proc. savo rinkos vertės.
Nors daugelis COVID-19 apribojimų, turėjusių įtakos oro linijų pramonei, jau yra panaikinti, SAS pastarosiomis dienomis susidūrė su naujomis bėdomis, kai dėl bagažo tvarkytojų streiko Kopenhagoje skrydžiai vėlavo ar buvo atšaukti.
2020 metais bendrovė atsisakė 5 tūkst. darbuotojų – 40 proc. savo darbo jėgos, o 2021 metų gegužę paskelbė apie 3 mlrd. kronų (350 mln. JAV dolerių) kredito liniją iš Danijos ir Švedijos vyriausybių – pagrindinių akcininkų, – skirtą įveikti krizei.
Iš šių šalių vyriausybių įmonė gavo milijardinę finansinę paramą.
Praėjusių metų spalį bendrovė pranešė mėginanti įgyvendinti pokyčius, kad „turėtų ateitį“.
Vasario 22 dieną bendrovė paskelbs pastarojo ketvirčio veiklos rezultatus.