Penktadienį įvyks e. prekybininkams atviras seminaras „Teisiniai reikalavimai reklamai“

2022 m. sausio 19 d. 12:13
Lrytas.lt
Lietuvos e. prekyboje įsigaliojo nauja taisyklė dėl kainų braukimo, kurios nesilaikymas pardavėjams gali užtraukti net iki 100 tūkstančių eurų baudą. Teisinio reguliavimo naujienos, kurias būtina žinoti internetu prekiaujantiems pardavėjams, bus aptartos internetu vyksiančiame seminare „Teisiniai reikalavimai reklamai“.
Daugiau nuotraukų (3)
Sausio 21 dieną, 11 valandą, vyksiantis nemokamas ir visiems atviras seminaras yra prekybos centro internete „Pigu.lt“ mokymų apie e. prekybą „Learning Fridays“ dalis. Seminaras šįkart organizuojamas kartu su partneriais – advokatų kontora „CEE Attorneys“.
„Naujasis reguliavimas brauktoms kainoms, neoficialiai vadinamas 30 dienų taisykle, pardavėjams kelia dar daug klausimų. Net ir ta dalis pardavėjų, kurie taisyklę jau žino, dar neįprato jos taikyti. Kol kas Vartotojų teisių apsaugos tarnyba nesiima griežtų priemonių pardavėjų, naudojančių brauktas kainas, atžvilgiu. Tikėtina, kad leidžiama rinkai priprasti prie šios naujienos. Vis dėlto visiems privalomi reikalavimai kainų lyginimui reklamose galioja jau nuo liepos 1 dienos, todėl neabejotina, kad kontrolė griežtės“, – sako „CEE Attorneys“ vyresnioji teisininkė Ieva Zablackaitė.
Naujasis reguliavimas brauktoms kainoms Latvijoje, Estijoje, kaip ir daugelyje kitų ES šalių, įsigalios nuo gegužės 28 dienos, todėl mokymai šia tema sausio 21 d. vyks ir Latvijoje bei Estijoje.
Reklamos teisės ekspertė „Learning Fridays“ seminare pristatys ir kitą dažniausią prekių reklamos būdą – maksimalias nuolaidas.
Pardavėjai sužinos kokius reikalavimus turi atitikti jų reklaminiai pranešimai, pavyzdžiui, apie reklamines kampanijas nuolaidoms iki 50 procentų. Seminaro metu bus aptarti ir bendri teisės reikalavimai akcijų reklamoms.
Anot „Pigu.lt“ e. prekybos platformos vadovo Raimondo Žilėno, prekybai vis aktyviau keliantis į elektroninę erdvę, į ją krypsta ir rinką reguliuojančių institucijų akys.
Institucijos šiai sričiai šiandien skiria daugiau dėmesio – siekia apibrėžti specifinius e. prekybos klausimus, kurie fizinėje prekyboje nekėlė problemų.
„Kaip e. prekybos rinkos lyderiai jaučiame atsakomybę ne tik už savo verslą, bet ir už bemaž 4000 pardavėjų, kurie jau prekiauja mūsų e. platformoje trijose Baltijos šalyse. Be to, žiniomis ir patirtimi norime dalintis ir su tais, kurie dar tik svarsto apie prekybą internetu, kad paskatintume juos žengti į šią sritį, todėl į seminarą apie teisinius reikalavimus reklamai kviečiame visus besidominčius“, – teigia R.Žilėnas.
Mokymų ciklas „Learning Fridays“ startavo 2021-ųjų spalio mėnesį, seminarai vyko Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
„Šiemet mokymų programą dar labiau išplėtėme, papildėme temų tinklelį. Siekdami tiksliau ir detaliau atskleisti tam tikras e. prekybos temas bei savo organizuojamiems mokymams suteikti dar daugiau vertės bei kilstelėti juos į dar aukštesnį lygmenį, pradedame kviesti ekspertus iš kitų sričių – kaip ir šįkart“, – sako R.Žilėnas.
Registruokitės į seminarą „Teisiniai reikalavimai reklamai“ čia.
„Pigu.lt“ prekybos centras internete priklauso „PHH Group“, kuri valdo populiariausias Baltijos šalių e. prekybos bendroves: „Pigu.lt“ Lietuvoje, „Kaup24.ee“ ir „Hansapost.ee“ Estijoje, „220.lv“ Latvijoje bei „HobbyHall.fi“ Suomijoje.
E. prekybos platformose prekiauja beveik 4 tūkst. pardavėjų, asortimentą sudaro apie 3 mln. prekių. Lankytojų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.
elektroninė prekyba^InstantPigu.lt
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.