„Įsibėgėjus „Rail Baltica“ geležinkelio linijos nuo Kauno iki Latvijos sienos pasirengimui rangos darbams, numatome įrengti atskirus šio ruožo infrastruktūros ir inžinerinių sistemų objektus, kurie numatyti bendrajame projekte ir yra itin svarbūs europinės geležinkelio vėžės funkcionalumui. Tam būtina parengti šių objektų specialiuosius planus, kuriuos ir turės paruošti konkursų laimėtojai“, – sako „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski.
Pagal vieną konkursą bus perkamos projekto „Rail Baltica“ infrastruktūros Panevėžio geležinkelių mazge susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano ir poveikio aplinkai vertinimo (PAV) paslaugos.
Antrasis konkursas paskelbtas siekiant įsigyti projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Lietuvos/Latvijos valstybių siena inžinerinių sistemų ir regioninių stočių susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano ir PAV paslaugas.
Konkursus laimėjusios įmonės turės įvertinti esamą situaciją, suformuoti bendruosius sprendinius, parengiant „Rail Baltica“ plėtros alternatyvas, nustatyti konkrečios apimties žemės paėmimą visuomenės poreikiams, taip pat įvertinti planuojamos infrastruktūros poveikį aplinkai.
Konkurso laimėtojus ketinama paskelbti 2022 metų II ketvirtį.
„Rail Baltica“ yra plyno lauko geležinkelio transporto infrastruktūros projektas, kurio tikslas – integruoti Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bus nutiesta 870 km greitojo elektrifikuoto geležinkelio dvikelio, kuriuo traukiniai važiuos iki 249 km/val. greičiu. Naujoji geležinkelio linija bus 1435 mm pločio ir apima maršrutą Talinas–Pernu–Ryga–Panevėžys–Kaunas–Lietuvos ir Lenkijos valstybinė siena bei jungtį Kaunas–Vilnius.