„Gera dovana“ įspūdžio dovanas išrinkti padės virtualus asistentas

2021 m. gruodžio 17 d. 18:13
Lrytas.lt
Įspūdžio dovanų platinimo bendrovė „Gera dovana“ rinkai pristatė atnaujintą virtualaus asistento ADI versiją, kurio pagalba dovanų čekius prekybos stenduose klientai gali lengvai ir greitai išsirinkti patys. Anot įmonės vadovo, tokį pokytį paskatino išanalizuota klientų apsipirkimo patirtis ir noras kuo tiksliau atliepti klientų poreikius bei pateisinti jų lūkesčius.
Daugiau nuotraukų (5)
ADI – pirmasis balsu valdomas virtualus apsipirkimo asistentas mažmeninėje prekyboje Lietuvoje, kurį prieš kelerius metus įmonė įdiegė apsipirkimo stende „Maximoje“, sostinės PPC „Akropolis“.
Naujoje ADI V2 versijoje įdiegta lietimo funkcija, kuri leidžia klientui pažymėti reikiamos dovanos kriterijus tiesiog liečiant ekraną. Valdymo funkcijos balsu buvo atsisakyta išanalizavus pirkėjų patirtį po pirmojo asistento naudojimo. Pastebėta, kad klientai vis dar nedrįsta viešai kalbėti su kompiuterizuotu pagalbininku.
„Pirmojoje ADI versijoje įdiegti šiuolaikiški sprendimai – jutiminės kameros, gebėjimas užkalbinti praeivį, šnekamosios kalbos žodyno supratimas – traukė pirkėjų dėmesį. Tačiau pastebėjome, jog nors virtualus asistentas ir domina pirkėjus, tačiau dažnai jie jaučiasi nejaukiai atsakydami robotizuotam stendui. Taip gimė antroji ADI versija, kuria naudotis ypač paprasta – tereikia liečiamajame ekrane atsakyti į klausimus apie ieškomą įspūdžio dovaną“, – pasakoja „Geros dovanos“ generalinis direktorius Ernestas Vasiliauskas.
Pirkėjas ekrane mato klausimus, į kuriuos atsakius, jam pasiūloma kliento poreikius ir dovanos gavėjo norus atitinkanti pramoga iš plataus „Geros dovanos“ prekių asortimento. Virtualaus asistento atrinkta dovana klientui pasiūloma pasitelkiant stende esančias LED instaliacijas. Taip pirkėjui telieka pasiimti kruopščiai išrinktą dovaną ir už ją susimokėti kasoje.
„Gera dovana“ šį virtualų apsipirkimo asistentą įdiegė atsižvelgdama į du aspektus. Pirmiausia, buvo siekiama įgyvendinti klientų aptarnavimo standartą, kuris grįstas trimis pagrindiniais uždaviniais: būti empatiškiems, nuoširdiems ir rekomenduoti geriausią dovaną. Taip pat atsižvelgta į tai, kad šiandieninė skubanti visuomenė stokoja laiko ilgam apsipirkimui prekybos centruose ir dažnai nori rinktis savarankiškai.
„Tai nėra paskutinė ADI versija. Ją dar ketiname tobulinti, diegdami naujausias technologijas ir ieškodami palankiausių sprendimų klientui, padedančių gerinti apsipirkimo patirtį. Šiuolaikinis žmogus palankiai žvelgia į susidūrimą su technologijomis, kurios lengvina jo gyvenimą. To siekiame ir mes – suteikti kuo paprastesnį norimų paslaugų įsigijimą ir džiaugtis ilgai išliekančiais maloniais įspūdžiais“, – ateities planais dalijasi E. Vasiliauskas.
Šiuo metu klientai virtualius asistentus gali rasti „Maximoje“ PPC „Akropolis“ ir „Rimi“ PC „Vilniaus Outlet“, Vilniuje. Dar 14 tokių virtualių apsipirkimo asistentų tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje ir Lenkijoje esančiose prekybos vietose planuojama įdiegti jau 2022 metais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.