Pačiame Lietuvos centre gaminama „Daumantai LT“ produkcija mėgaujasi ir užsienio rinkos.
Šiandien dienai įmonė gali pasiūlyti pasirinkimą daugiau kaip iš 100 skirtingų produktų, 18 pasaulio šalių rinkų visame pasaulyje.
O produkcijos eksportas sudaro net apie 40 proc. visų įmonės pardavimų. Daugiausia savo pagaminamos produkcijos Daumantai eksportuoja į Skandinavijos šalis.
„Drąsiai galiu teigti, kad esame rinkos lyderiai, kas nė minutei neleidžia mums atsipalaiduoti. Savo produkciją jau dabar eksportuojame į 18 pasaulio šalių ir šis skaičius kintantis, jį nuolat papildo ir kitos šalys. Domimės naujausiomis technologijomis, lankome įvairias pasaulines parodas, nuolat keliame savo darbuotojų kvalifikaciją, ieškome eksporto galimybių į įvairias šalis. Garsiname Lietuvą visame pasaulyje.
Kartais sėdžiu ir galvoju, jog būtent šią minutę žmonės Kinijoje, galbūt, mėgaujasi Lietuvoje pagamintu majonezu. Ir visą tai padarėme patys iš savo lėšų. Niekada nesinaudojome jokia valstybės teikiama parama, subsidijomis. Savo pavyzdžiu įrodėme, kad norint galima padaryti viską, o valstybė turi ir svarbesnių sričių į kurias turi investuoti. Asmeniškai nesuprantu tų, kurie nuolat reikalauja paramos iš valstybės, nuolat kažko tikisi iš jos. Nesinaudojome tokia parama ir patys išvystėme tai ką turime šiandien.
Visą tai yra mūsų komandos nuopelnas. Mūsų nuostabus kolektyvas, kuris iš pažiūros visai nedidelę mūsų šalį garsina visame pasaulyje. Jų profesionalumo ir atsakingumo dėka ir kuriame viso pasaulio mėgiamą produkciją.
Jau dabar savo gaminamus produktus eksportuojame į aštuoniolika pasaulio šalių. Greitu metu šis skaičius dar labiau išaugs, vedame derybas su Saudo Arabija, Izraeliu, Vokietija, Ukraina. Skirtingų žmonių, žinoma, ir skoniai skiriasi. Atkreipčiau dėmesį, kad Skandinavijos šalyse labiau populiaresnė ekologiška „Daumantai LT“ produkcija.
Kaip pavyzdys – Kinijoje itin perkami Daumantų „Wowmama“ padažai. Jau pastebėjome, kad Saudo Arabijoje žmonės mieliau renkasi pomidorų padažus bei kečupus, Izraelyje kaip pavyzdys – tradicinį mūsų gaminamą majonezą, o mūsų kaimynė Lenkija itin pamėgusi mūsų gaminamus ekologiškus produktus.
Kiek žmonių – tiek ir skonių. Džiaugiamės, kad šiais skoniais galime dalintis ne tik su Lietuvos žmonėmis, bet ir su pasauliu“, – kalbėjo UAB Daumantai LT direktorius Saulius Grinkevičius.
Į savo produktų gamybos proceso modernizavimą bei darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą šiais metais įmonė investavo apie 0,6 mln. Eurų.
Iki metų pabaigos ši suma tikėtina viršys 1 mln. Tokiu pačiu principu įmonė dirbo nuo pat jos įkūrimo.
Nuo pat pirmųjų įmonės gyvavimo metų įmonės vadovai visų pirma pinigus kryptingai investavo į įmonės plėtrą, pačius kokybiškiausius ir naujausius įrenginius, darbuotojų kvalifikaciją, produktų sudėtį, geriausias ir kokybiškiausias žaliavas.
„Daumantai yra Nepriklausomybės vaikas. Atkaklumas vienijantis visus ilgamečius įmonės darbuotojus, nuolatinis aukščiausios kokybės, inovacijų siekis, jau tris dešimtmečius leidžia mums stebinti mūsų šalies vartotojus vis naujais produktais bei garsinti šalies vardą užsienio rinkose.
Esame bene vieninteliai, kurie išsilaikėme nuo pat įmonės įkūrimo, užaugome kartu su mūsų šalimi. Būtent todėl, kad nuo pat įmonės įkūrimo pradžios svarbiausia mums buvo kokybė. Mūsų produkciją yra pamėgusi itin didelė dalis tiek Lietuvos, tiek ir kitos pasaulio rinkos. Mes paprasčiausiai negalime elgtis kitaip, būtų itin neetiška mūsų produkcijos mėgėjų atžvilgiu.
Žmonės mumis pasitiki, jie perka mūsų produkciją ir maloniai džiaugiasi naujais, Daumantų į rinką paleidžiamais produktais, jų skoniais. Geriausia reklama – iš lūpų į lūpas. Todėl mes nuolat investuojame į tai, kad produktai būtų dar skanesni, kokybiškesni, įvairesni, kad produktų žaliavos būtų kuo natūralesnės.
Savo produkcijos gamyboje jau beveik nebenaudojame nelaisvėje laikomų vištų kiaušinių, nes tai tikrai būtų pigiau, bet – nehumaniška, prieštarauja mūsų įmonės vertybėms. Ir dar daug kitų dalykų apie kuriuos galėčiau kalbėti nesustodamas.
Dabartinė situacija, žinoma – itin sudėtinga. Baimių ir iššūkių kupina rinka dėl pasaulinės pandemijos, dėl kylančių dujų ir naftos kainų. Tačiau kartu su Daumantų komanda priimame tai kaip naują iššūkį, nes tikime, kad gera ir kokybiška produkcija visada ras paklausą, o mūsų tikslas – sukurti pasiūlą“, – komentavo UAB „Daumantai LT“ direktorius S.Grinkevičius.
UAB „Daumantai LT“ yra vieninteliai iš visų Lietuvoje gaminamų pagardų atstovų, kurie gamina ekologišką produkciją.
Didžiojoje dalyje savo gaminamų majonezų bendrovė naudoja tik laisvėje auginamų vištų kiaušinius ir yra vieni pirmųjų Lietuvoje, kuri savo produkcijoje yra įsipareigojusi visiškai atsisakyti narvuose laikomų vištų kiaušinių.
Per trisdešimt veiklos metų UAB „Daumantai LT“ maisto gurmanams jau sukūrė daugiau nei 250 rūšių aukščiausiais šalies bei tarptautiniais sertifikatais ir apdovanojimais įvertintų padažų bei pagardų.
Dalis jų eksportuojama į 18 skirtingų pasaulio šalių Europoje, Azijoje ir Amerikoje.
UAB „Daumantai LT“ direktorius S.Grinkevičius neslepia, jog jo vadovaujamos įmonės laukia dar didesni užmojai.