„Per metus „Vilnius Outlet“ turėtų apsilankyti apie 7 mln. žmonių. Manome, kad tai taps patogia pramogų ir apsipirkimo vieta ne tik vilniečiams, bet ir aplinkinių miestų gyventojams, o Vakarinis Vilniaus aplinkkelis užtikrins patogų susiekimą“, – sako „Vilnius Outlet“ vadovas Andrius Razmus.
Beveik 72 tūkst. kv. metrų ploto outlet centro erdvės buvo planuojamos atsižvelgiant į žmonių poreikius. Kasdienes prekes ir maisto produktus bus galima įsigyti pirmajame aukšte. Antrąjį prekybos centro aukštą užėmė žinomų prekių ženklų outletai, o trečiasis aukštas, sudarantis apie 40 proc. viso ploto, skirtas pramogoms ir laisvalaikiui.
Įdomi detalė – prekybos centras neturi įprastų „pagrindinių“ įėjimų. Visi 11 įėjimų yra lygiaverčiai ir veda į bendras erdves.
Investicijos į prekybos centrą siekia daugiau nei 80 mln. eurų.
Įsikūrė dar nematyti prekės ženklai
„Vilnius Outlet“ bus galima rasti „Guess“ prekinio ženklo drabužių ir avalynės kolekcijas.
„Apranga“ prekybos centre atidarys ir naujo formato brangių prekinių ženklų „Outlet Space“ parduotuvę (550 kv. m), kurioje klientai ras „Furla“, „Hugo Boss“, „Diesel“ prekinius ženklus.
Klientams pristatyta ir dar viena naujiena Baltijos šalyse – „Tops“ drabužių outlet tipo parduotuvė, kurioje klientai atras tokius prekinius ženklus, kaip „Philipp Plein“, „Moschino“, „Bally“.
„Vilnius Outlet“ pirkėjai centre ras ir jau žinomus prekės ženklus – „Apranga Išparduotuvė“, „Space outlet“, „Nike outlet“, „Danija outlet“, „Sportland outlet“, „Baby city“ ir daugelį kitų.
Outlete veiks „Hyper Rimi“ ir „Assorti“ bei dar daugiau nei 10 gurmaniško maisto prekių parduotuvių. Pramogų zonoje įsikurs nauji ir jau žinomi restoranai: „Manga“, „Jurgis ir Drakonas“, „Grill London“, „Casa de la pasta“, „Burger King“, „KFC“ bei daug kitų.
Dėl ekstremalios situacijos į prekybos centrą klientai bus įleidžiami su galimybių pasu ir apsaugine kauke.