Federalinė prekybos komisija (FTC) įspėjamuosius laiškus išsiuntė maždaug 700 bendrovių, kurioms gali grėsti baudos, jeigu jos pažeis atsiliepimams taikomas taisykles.
Dėl įmonių siekio gerinti savo įvaizdį internete susiformavo atskiras paslaugų segmentas, padedantis bendrovėms siekti šio tikslo, kartais pasitelkiant melagingus atsiliepimus ar nesąžiningus būdus pašalinti įrašus, kuriuose tokios įmonės kritikuojamos ar peikiamos.
„Dėl socialinės žiniasklaidos iškilimo išnyko aiški riba tarp tikro turinio ir reklamos, o dėl to smarkiai padaugėjo melagingų atsiliepimų“, – pareiškė komisija.
FTC pažymėjo, jog laiškai buvo išsiųsti didelėms bendrovėms ir reklamos užsakovams, ir pridūrė, jog tokių laiškų išsiuntimas „jokiu būdu nereiškia“, kad jų gavėjai padarė kokių nors pažeidimų.
Visgi komisija pabrėžė, kad baudos gali siekti 43,792 tūkst. JAV dolerių už pažeidimą.
„Pasitelkiant netikrus atsiliepimus ir kitokio pobūdžio melagingus patvirtinimus apgaudinėjami vartotojai ir kenkiama sąžiningam verslui“, – pareiškė komisijos vartotojų apsaugos biuro direktorius Samuelis Levine‘as.
Tarp įmonių, kurioms buvo nusiųstas įspėjimas, taip pat buvo tokių milžinų kaip „Coca-Cola“, žaislų gamintoja „Mattel“, sausų pusryčių gamintoja „Kellogg“, trumpalaikės būsto nuomos platforma „Airbnb“ ir svetainė „Expedia“.