Neįvardijami šaltiniai portalui vz.lt teigia, kad „Aldi“ Lietuvoje gali turėti skirtingas plėtros strategijas – viena iš jų įsigyti jau veikiantį šalyje prekybos tinklą.
Tarp potencialių kandidatų įsigijimui ekspertai įvardija – „Iki“ ir „Norfos“ prekybos tinklus.
Finansų sektoriaus konsultacijų įmonės „Talisman“ direktorius Darius Klimašauskas vz.lt teigė, kad „Aldi“ veiklos modeliui artimesnė būtų „Norfa“ negu „Iki“, tačiau abu tinklai startui gali būti per dideli – jie turi gerokai daugiau parduotuvių negu „Aldi“ įvardijo kaip optimalų skaičių pirmame plėtros etape.
Ekspertai neatmeta galimybės, kad „Aldi“ gali siekti įsigyti ir po kelias dešimtis parduotuvių turinčių rinkos žaidėjų.
Portalas vz.lt kovo mėnesį paskelbė, kad Aldi“ ateina į Lietuvą ir per metus šalyje planuoja atidaryti bent 15 parduotuvių. Tuomet buvo rašoma, kad skirtingai nei konkurentas „Lidl“, „Aldi“ Lietuvoje suplanavo greitą ir agresyvią plėtrą.
Vz.lt tuomet rašė, jog „Aldi“ į Lietuvą gali žengti arba savarankiškai, arba įsigyti kurį nors jau veikiantį prekybos rinkos žaidėją.
Vienas pagrindinių „Aldi“ konkurentų tarptautiniu mastu yra Lietuvoje beveik penkerius metus veikiantis kitas Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“, 22-uose miestuose turintis 54 parduotuves.