Antrojo liberalizavimo etapo klientai nepriklausomą tiekėją turi pasirinkti iki šių metų gruodžio 18 d.
Nors bendras į šį etapą patenkančių namų ūkių skaičius siekia beveik 780 tūkstančių, iš jų net kiek daugiau nei penktadalis nepriklausomo tiekimo sutartis jau yra sudarę dabar.
Vis dėlto dalis klientų klaidingai galvoja, kad norint likti „Ignitis“ klientu ir po minėtosios datos, nieko daryti nereikia.
„Esame sulaukę ne vieno pasakymo iš savo klientų, kad jie nori naudotis „Ignitis“ paslaugomis ir toliau, todėl nieko nedarys. Visada atkreipiame dėmesį, kad visuomeninis ir nepriklausomas elektros tiekimas yra skirtingi dalykai, todėl nors tiekėjas ir tas pats, nepriklausomo tiekimo sutartį su „Ignitis“ jie vis tiek turi sudaryti. Kitu atveju nuo ateinančių metų jie pateks į garantinį tiekimą, kuris jiems bus brangesnis“, -– pažymi „Ignitis“ Pasiūlymų klientams vadovas Deividas Rinkevičius.
Jis priduria, kad palankiausia nepriklausomo tiekimo sutartį yra sudaryti nelaukiant paskutinių savaičių.
Šiandien sudaryta sutartis visai nereiškia, kad visuomeninis tiekimas jums bus nutrauktas tą pačią akimirką.
Pasirinkus vadinamąją atidėto įsigaliojimo sutartį, ji įsigalios tik nuo 2022 m. sausio 1 d.
„Paskaičiuota, kad dabar pasirinkus nukeltą sutarties įsigaliojimą nefiksuojant kainos elektros kilovatvalandė būtų apie 2 euro centais pigesnė, jeigu lygintume su neatidėtu įsigaliojimu. Tai taip pat leis išvengti ir paskutinės minutės skubėjimo“, – sako „Ignitis“ atstovas.
Iš viso „Ignitis“ nepriklausomas tiekėjas siūlo rinktis iš trijų galimų planų – mažai elektros suvartojantiems žmonėms skirto „Minimalus“, daugiau elektros buityje suvartojantiems pritaikyto „Optimalus“ ir „Išmanus“, kuris kaina keičiasi kas mėnesį ir priklauso nuo vidutinės kainos elektros biržoje.
Sudaryti nepriklausomo tiekimo sutartį su „Ignitis“ galima skirtingais būdais. Vienas patogiausių – apsilankius interneto svetainėje ignitis.lt, kurioje tai padaryti įmanoma vos kelių mygtukų spustelėjimu.
Sutartį galima sudaryti ir paskambinus „Ignitis“ klientų aptarnavimo telefonu +370 611 21802, arba užsukus į vieną iš klientų aptarnavimo centrų.
Tiesa, siekiant išvengti galimo laukimo, gyventojai apsilankymui klientų aptarnavimo centruose kviečiami registruotis iš anksto. Tai padaryti galima paskambinus vienu iš minėtų klientų aptarnavimo numerių.