Įmonės pelnas per tą patį laikotarpį padidėjo daugiau nei 30 proc. ir sudarė 2,6 mln. eurų.
Vertinama, kad išlaikyti pelningą augimą bendrovei padėjo nuosekliai didinama rinkos dalis, plečiamas produktų spektras ir ypač stiprios pagrindinio prekės ženklo „Volfas Engelman“ pozicijos.
Augimas – ilgamečių pastangų rezultatas
Per pirmą šių metų pusmetį Kaune įsikūręs bravoras iš viso pardavė daugiau nei 62,1 mln. litrų alaus – apie 3 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Bendrovės eksporto apimtis pirmą metų pusmetį išaugo 5,4 proc.
„Praėję metai mums buvo rekordiškai geri – pajamos didėjo beveik 13 proc., todėl išlaikyti augimą ir šiemet yra nemenkas iššūkis. Juolab kad metų pradžioje barai vis dar buvo užvėrę duris klientams. Net apribojimams atlaisvėjus ir barams bei maitinimo įstaigoms pradėjus vykdyti veiklą lauke, koją kišo prasti orai, kurie pasitaisė tik birželį. Tačiau ilgametis darbas tobulinant produkciją ir stiprinant ryšį su klientais, eksporto rinkų plėtra leido mums ir pirmą šių metų pusę pasiekti išties gerus rezultatus bei išlaikyti augimo tendenciją“, – sako AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.
M.Horbačausko teigimu, geriems bendrovės veiklos rezultatams įtakos neabejotinai turi tai, kad, kaip rodo tyrimų bendrovės „Supercrush“ atliktas tyrimas, „Volfas Engelman“ yra lietuvių labiausiai mylimas alaus prekės ženklas, taip pat turintis bene lojaliausius vartotojus.
Vis daugiau jų atrandama ir eksporto rinkose – Kaune įsikūrusio bravoro gaminamą produkciją jau yra pamėgę tokių šalių kaip Rusija, Pietų Korėja ir Japonija gyventojai.
Prie augimo prisidėjo vanduo
Gerus rezultatus pirmą metų pusmetį „Volfas Engelman“ padėjo fiksuoti ir iš gręžinio Pietų Lietuvoje išgaunamo natūraliai jodo turinčio mineralinio vandens „Uniqa“ pardavimai, kurie, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo beveik du kartus.
Bendrovės plėtojamo mineralinio vandens prekės ženklo sėkmę M.Horbačauskas sieja su Lietuvoje populiarėjančiomis sveiko gyvenimo tendencijomis ir efektyvia rinkodaros komunikacija.
„Prie sėkmingo vandens prekės ženklo spurto prisidėjo išgryninta „Uniqa“ komunikacijos žinutė apie jodo naudas, kurią mums padeda perduoti žinomi Lietuvos žmonės. Be abejo, patys vartotojai taip pat ieško sveikesnį gyvenimo būdą atitinkančių produktų ir įvertina mūsų šalies gamtos suteikiamus privalumus. Natūraliai jodo turinčio mineralinio vandens gręžinys šalia Druskininkų yra vienintelis toks Lietuvoje ir vienas iš nedaugelio Europoje“, – sako M.Horbačauskas.
Į plėtrą investuoja 2 mln. eurų
Anot M.Horbačausko, bendrovės pardavimams nuosekliai augant šiemet toliau vykdoma bravoro gamybos pajėgumų plėtra.
Jau įrengiamos naujos alaus fermentacijai skirtos talpyklos. Užbaigus darbus „Volfas Engelman“ gamybos pajėgumai išaugs penktadaliu.
Iš viso įrengiamos keturios 100 tūkst. l ir dar keturios 200 tūkst. l talpyklos, skirtos alaus fermentacijai. Taip pat rekonstruojama dalis gamybos pastato – jis praplečiamas, statomas naujas produkcijos sandėlis. Iš viso į pajėgumų plėtrą šiemet bendrovė yra suplanavusi investuoti 2 mln. eurų.
Bendrovė „Volfas Engelman“ priklauso Suomijos „Olvi“ įmonių grupei. Pagal alaus pardavimus „Olvi“ yra pirmaujanti gamintoja Suomijoje, gaminanti ir kitus alkoholinius bei nealkoholinius gėrimus. „Olvi“ įmonių grupę 1878 m. įkūrė aludaris Williamas Gideonas Åbergas ir jo žmona Onni.