Keturis kartus per savaitę kaimyninėje šalyse leidžiasi padangių milžinas „Boeing– 747“, kurio reguliariems skrydžiams į Europa ar žemyno viduje šiuo metu nenaudoja jokia kita oro bendrovė.
„Prieš pandemiją šis orlaivis buvo aktyviai naudojamas, tačiau dabar sumažėjus keleivių srautams jis tapo per didelis“, – kalbėjo aviacijos ekspertas Simonas Bartkus.
Panašus likimas ištiko ir kitą aviacijos inžinierių pasididžiavimą – „Airbus A380“.
Minske dažnai pasirodantis „Boeing-747“ (YI-AQQ) talpina net 412 keleivių. Nepaisant šios aplinkybės bilietų į artimiausius reisus nėra. „Iraqi Airways“ skelbiasi turinti du šio modelio orlaivius.
Tikėtina, kad didžioji dalis šių keleivių yra nelegalūs migrantai iš Irako bei aplinkinių šalių, kurie veržiasi į Lietuvą.
Bilietai skrydžiams po poros savaičių „Iraqi Airways“ svetainėje pardudami po 400 JAV dolerių (apie 360 eurų).
Pagal kėdžių pasiūlą skrydis Bagdadas-Minskas yra ketvirtas skrydis iš Minsko. Iš Bagdado visoje Europoje skraidoma tik į Maskvą ir Minską, tačiau į Rusijos sostinę kartą per savaitę skraido nedidukas „Airbus A320“.
Nors užsienio reikalų ministras Gabrielius Landsbergis neseniai lankėsi Irake ir su šios šalies valdžios atstovais tarėsi dėl nelegalių migrantų grąžinimo, jau po kelių dienų atskriejo pranešimas, kad „Iraqi Airways“ ketina dvigubai padidinti skrydžių skaičių.