Karščio neapsikentęs skrydžio į Antaliją keleivis atsistojo ir pats atidarė avarinį lėktuvo išėjimą

2021 m. liepos 12 d. 20:33
Lrytas.lt
Į Antaliją (Turkija) turėję išskristi ilsėtis poilsiautojai pateko į incidentą, po kurio jiems teko persėsti į rezervinį lėktuvą, o į kurortą atskristi keturiomis valandomis vėliau.
Daugiau nuotraukų (1)
Keleiviniame reise Maskva-Antalija, turėjusiame vykti iš Šeremetjevo oro uosto, karščio neapsikentęs keleivis ėmėsi savaip spręsti problemą – jis savavališkai atidarė avarinį lėktuvo išėjimą.
Kompanija pervežėja su šiuo asmeniu teisis dėl nuostolių atlyginimo: atidarius avarinį liuką numatytą skrydį teko atidėti keturioms valandoms, keleiviams prisiėjo persėsti į kitą lėktuvą, be to, pirmajame lėktuve teks keisti avarinį nusileidimo trapą, kuris automatiškai išsiskleidė atidarius liuką.
Šis incidentas įvyko liepos 11-osios naktį aviakompanijos „Rossija“ lėktuve, turėjusiame išskristi iš Šeremetjevo į Turkiją. Skrydis kurį laiką vėlavo, o visi keleiviai jau buvo užsiregistravę ir sėdėjo lėktuve.
Viena keleivių pasakojo, kad daugeliui, laukusiųjų kelionės, buvo karšta. Kažkuri moterų ėmė reikalauti, kad ekipažas šią problemą „tuoj pat išspręstų“, nes dūsta jos vaikas, rašo gazeta.ru.
Netrukus po to kitas keleivis, „miniai palaikant“, priėjo prie kairiųjų lėktuvo durų ir atidarė avarinį išėjimą. Žiniasklaida praneša, kad taip pasielgė 42-ejų vyras.
Po tokių vyriškio veiksmų visus keleivius išsodino iš lėktuvo, priimtas sprendimas jį pakeisti.
Aviakompanija „Rossija“ pranešė, kad galiausiai į Antaliją įvykęs skrydis vėlavo keturias valandas, kai tuo tarpu suplanuotojo skrydžio keleiviai lėktuve laukė vos 20 min.
Į rezervinį lėktuvą teko persodinti 516 keleivių ir 16 įgulos narių.
Praėjusį savaitgalį Šeremetjevo oro uostas dėmesio centre buvo ir dėl kitos priežasties: šeštadienį žmonės ėmė platinti vaizdo įrašus, kuriuose matyti didžiulės eilės ir perpildyta salė prie pasienio kontrolės punktų.
Į lėktuvus keleivius registruojantis personalas turėjo iš minios kviesti prieiti žmones, kad šie spėtų į jų laukiantį reisą.
Oro uosto atstovai teigė, kad eilės susidarė dėl ilgiau trunkančių dokumentų, susijusių su kovidu, patikrų.
Tokios pat problemos laukė ir tų keleivių, kurie skrido per Vnukovo oro uostą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.