Agentūros direktorės Bertos Čaikauskaitės teigimu, rinkos pokyčiai – akivaizdūs. Net ir tarptautinės kompanijos noriai bendrauja su Lietuvos agentūromis ne dėl papildomo žodžių junginio šalia pavadinimo, bet dėl paslaugų kokybės. Jai užtikrinti vis dažniau užtenka pamatinių vertybių bei įdirbio.
„Mūsų agentūros DNR užkoduotas ėjimas iš komforto zonos, todėl sprendimas, atsisakyti svetimo palikimo – natūralus komandos žingsnis.
Be to, kelis dešimtmečius skaičiuojančio „Grayling“ pagrindinė veikla yra lobizmas, o mes keičiame agentūros fokusą, pozicijas stiprindami marketingo ir skaitmeninėje komunikacijoje“, – teigė B.Čaikauskaitė.
„Berta&“ vadovės manymu, tinklinių klientų atėjimas daug kam gali pasirodyti patogus veikimo mechanizmas. Tačiau šiandieninė rinka keičiasi, todėl vis daugiau įmonių partnerius renkasi vadovaudamiesi patirties, profesionalumo ir vertybiniais kriterijais.
„Nenorime būti tiesiog dar viena integruotos komunikacijos agentūra, adaptuojančia motininės įmonės sprendimus ir klusniai vykdančia jos nubrėžtas standartus, kurie nebūtinai sutampa su agentūros vertybėmis ir galimybėmis.
Priešingai, mūsų vizija yra surasti kitas nepriklausomas agentūras ir su jomis dirbti lygiavertėmis teisėmis“, – lūkesčiais dalijosi B.Čaikauskaitė.
Daugiau kaip pusantrų metų veikianti atsinaujinusi „Berta&“ agentūra ir jos komanda įgyvendino ne vieną pokytį.
Įprastą integruotos komunikacijos agentūros formatą ir tradicinį ryšių su visuomene agentūros modelį ji plečia gilindamasi į praktinę prekių ženklų rinkodaros komunikaciją ir jos vadybą.
Neseniai prie komandos prisijungė ir daugiau nei 15 metų komunikacijoje dirbantis Tomas Kirša, užėmęs skaitmeninės komunikacijos stratego poziciją. Jis stiprins klientų komunikaciją bei prisidės prie tolimesnių agentūros pokyčių.
„Berta&“ agentūra dirba su „Švyturys – Utenos alus“, „Electrolux“, „Bolt“, JUNG, „Geberit“, „Čili pizza“, „Ekskomisarų biuru“, „The Body Shop“ ir kitais prekių ženklais.