Visi parduotuvės įėjimai užtverti pirkinių vežimėliais, o žmonės būriuojasi aplink ir trūkčioja pečiais, nesupranta kas įvyko, nes parduotuvė „Maxima“ tiesiog nedirba.
„Vakarų ekspresui“ apsaugos darbuotojo pasiteiravus kada galima tikėtis, jog parduotuvės veikla grįš į įprastas vėžias, apsaugos darbuotojas tarstelėjo, jog techninės kliūtys bus pašalintos, kai baigsis lietus.
„Stiprios liūties metu lietaus nuvedimo sistemos nespėjo sugerti tokio kiekio kritulių, todėl lietaus vanduo, užsipildžius vamzdynų sistemoms, per grindų trapus pradėjo skverbtis į patalpas.
Skubiai buvo iškviesti meistrai, o „Maxima“ parduotuvė laikinai uždaryta. Incidento metu dalis produkcijos sušlapo, todėl bus utilizuota.
Pašalinus liūties sukeltus padarinius „Maxima“ parduotuvė atnaujino veiklą ir šiuo metu vėl dirba.
Atsiprašome klientų už laikinus nepatogumus“, – situaciją komentavo Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.
„Klaipėdą užklupusi liūtis apkrovė prekybos centro „Akropolis“ lietaus kanalizaciją, matyt, vienas vidinis lietaus vamzdis trūko būtent ties „Maxima“ parduotuve. Laikinai veiklą buvo sustabdžiusios visos parduotuvės, įsikūrusius šalia „Maxima“. Kol kas vis dar neveikia tik „Drogas“ parduotuvė, tačiau visos Klaipėdos „Akropolio“ prekybos erdvės, įskaitant ir „Maxima“, savo veiklą jau atnaujino. Prekybos centro lankytojai ir darbuotojai nenukentėjo. Liūties padariniai vis dar šalinami, tačiau prekybos centras dirba“, – komentavo Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas.